Bij mij crasht sinds vandaag AdFrame. Hebben meer mensen dit of alleen ik? Hij was gisteren een nieuwe versie van zichzelf aan het downen, en nu geeft ie elke keer een access violation.
Verwijderd
shit ik zelf perongeluk een topic gestart.
ja bij mij ook!!!:(
ik ben 22 gulden kwijt flats weg! het is alsof ze dat zelf ff met kladblok wijzigen ofzo
ja bij mij ook!!!:(
ik ben 22 gulden kwijt flats weg! het is alsof ze dat zelf ff met kladblok wijzigen ofzo
Ja, hij werkt bij mij ook niet, als je naar www.adframe.nl gaat, kom je ineens bij www.Banneren.nl ?????
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
AdFrame B.V. is een jong internetbedrijf in Amsterdam.
Sinds de oprichting in 1998 is AdFrame voornamelijk actief geweest op het gebied van kennisontwikkeling rondom online advertising. Daarna is gestart met het ontwikkelen van specifieke software en het bedrijfsconcept dat ten grondslag ligt aan de huidige dienstverlening.
AdFrame heeft na vele brainstormsessies een unieke propositie geformuleerd: consumenten geldelijk belonen voor het toelaten van reclame tijdens het surfen op internet.
Sinds begin mei 2000 begeleidt AdFrame de exploitatie van haar eigen online advertentiesysteem: AdFrame 1.0 in samenwerking met het toonaangevende softwarebedrijf Lost Boys Interactive Amsterdam. In januari 1999 heeft AdFrame op basis van haar businessplan van het ministerie van Economische Zaken een Kredo krediet ontvangen ter ondersteuning van de ontwikkeling van de AdFrame dienstverlening, een bewijs dat ook de Nederlandse overheid gelooft in de organisatie en het product van AdFrame.
AdFrame 1.0 is inmiddels als succesvolle pilotfase afgerond. Nu gaat het systeem verder als Banneren.nl. Een nieuw fris jasje dat goed aansluit bij zowel consumenten als adverteerders. Met deze verandering wil AdFrame zich nog sterker in de markt plaatsen.
Sinds de oprichting in 1998 is AdFrame voornamelijk actief geweest op het gebied van kennisontwikkeling rondom online advertising. Daarna is gestart met het ontwikkelen van specifieke software en het bedrijfsconcept dat ten grondslag ligt aan de huidige dienstverlening.
AdFrame heeft na vele brainstormsessies een unieke propositie geformuleerd: consumenten geldelijk belonen voor het toelaten van reclame tijdens het surfen op internet.
Sinds begin mei 2000 begeleidt AdFrame de exploitatie van haar eigen online advertentiesysteem: AdFrame 1.0 in samenwerking met het toonaangevende softwarebedrijf Lost Boys Interactive Amsterdam. In januari 1999 heeft AdFrame op basis van haar businessplan van het ministerie van Economische Zaken een Kredo krediet ontvangen ter ondersteuning van de ontwikkeling van de AdFrame dienstverlening, een bewijs dat ook de Nederlandse overheid gelooft in de organisatie en het product van AdFrame.
AdFrame 1.0 is inmiddels als succesvolle pilotfase afgerond. Nu gaat het systeem verder als Banneren.nl. Een nieuw fris jasje dat goed aansluit bij zowel consumenten als adverteerders. Met deze verandering wil AdFrame zich nog sterker in de markt plaatsen.
Als ik Banneren.nl probeer te downloaden, verdwijnt de banner met een flits. Wat is er aan de hand?
Je probeert waarschijnlijk via LAN of Kabel onze service te gebruiken. We zijn op dit moment bezig met de laatste aanpassingen aan de software. Zodra dit klaar is kan jij met je Kabel of LAN verbinding probleemloos gebruik maken van onze diensten. We verwachten dat de nieuwe client eind november beschikbaar zal zijn. Jij zal dan als Kabel/ LAN gebruiker probleemloos gebruik kunnen maken van Banneren.nl. Probeer daarom in november nogmaals de nieuwe software te downloaden vanaf onze website.
Je probeert waarschijnlijk via LAN of Kabel onze service te gebruiken. We zijn op dit moment bezig met de laatste aanpassingen aan de software. Zodra dit klaar is kan jij met je Kabel of LAN verbinding probleemloos gebruik maken van onze diensten. We verwachten dat de nieuwe client eind november beschikbaar zal zijn. Jij zal dan als Kabel/ LAN gebruiker probleemloos gebruik kunnen maken van Banneren.nl. Probeer daarom in november nogmaals de nieuwe software te downloaden vanaf onze website.
2 uur geleden deed ie het niet, nu weer wel !!!! 
Maar ik mis wel m'n saldo van 1 nov tot nu !!
Maar ik mis wel m'n saldo van 1 nov tot nu !!
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Verwijderd
Gelukkig ben ik maar 2 piekies kwijt ofsow .. 
Maar heb nu proxy geinstalled, en nu werkt ie ook niet meer!!
Verders wel lache, maar krijg niet zoveel $$$ als dat ze hadden gezegd .. 3.60 per uur met gele views!!! Krijg dat nog amper in een dag!
Greatinx,
Sjeddo
Maar heb nu proxy geinstalled, en nu werkt ie ook niet meer!!
Verders wel lache, maar krijg niet zoveel $$$ als dat ze hadden gezegd .. 3.60 per uur met gele views!!! Krijg dat nog amper in een dag!
Greatinx,
Sjeddo
Verwijderd
Effe rustig aan jongens. Maandje geleden was er bij mij opeens 20 piek weg. Weekje later ofzo kwam die 20 piek weer te voorschijn.
Gewoon effe wachten...:)
Gewoon effe wachten...:)
Ze zijn weer eens aan het veranderen... komt wel weer goed denk ik.
http://pub22.ezboard.com/fbannerstarendiscussies.showMessage?topicID=302.topic
http://pub22.ezboard.com/fbannerstarendiscussies.showMessage?topicID=302.topic
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
Kreeg deze net binnen:
Vanaf morgen (vrijdag 24 november) zal de laatste versie van de clint
software te downloaden zijn op www.banneren.nl. Als je al lid bent, log dan
eerst in met je unieke code en wachtwoord, dan kun je de software
downloaden. Als je nog geen lid bent, zul je jezelf eerst moeten aanmelden.
Vanaf die dag zal banneren.nl dus voor elke internet gebruiker beschikbaar
zijn.
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
Pagina: 1