Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
Is er al iemand die via Irda een Nokia 6100 werkend heeft gekregen met de PC suite?

Het is mij tot nog toe niet gelukt!

Ik gebruik:

Acitys Irda 2000UL met standaard XP drivers.
Windows XP
PC suite 6100 5.01

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:41
Ik krijg ook geen *.jpg files verzonden via irda, en dan de bestandverzender van XP.

GuidoHuis: ik zal morgen even die pc-suite proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik gebruik de PC suite probleemloos met irda onder Windows XP. Wat Smirnoff probeert kan niet. De Nokia reageert alleen op jpg's die via de PC suite worden verstuurd.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz99
Na lang zoeken ben ik eindelijke de goude tip tegen gekomen.

Namelijk verander via hardware de volgende instellingen van je Irda poort. De standaard instellingen werken niet!!!!!!!

min omloop tijd: 10ms.
snelheid: 115200 mbs
type irood: sigma 4000

Dit werkt probleemloos!!!

Nu wil ik mijn GSM gebruiken als fax ontvanger en verstuurder. Misschien dus ook instellen als modem voor een soort van inbel constructie? Weet iemand of dit uberhaubt kan en zo ja hoe, of bij wie moet ik dan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70316

bij mij werkt alles prima hoor, gewoon met de standaard instellingen!

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 70316 op 04-04-2003 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz99
Weet iemand hoe het programma heet waarmee je je telefoon kan resetten en andere taken mee kunt uitvoeren? En zo ja waar ik het legaal vandaan kan halen. Geen verwijzingen naar warez sites aub, ik hoef alleen de naam van het programma te weten...

[ Voor 35% gewijzigd door stylezzz99 op 04-04-2003 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
Wat mijn trouwens ook opviel, het is enigsinds off-topic.
Hebben jullie ook dat tijdens het bellen de 'spreker' aan de andere kant krakend overkomt? (heb zelf KPN)
En als ik het profiel stil kies...... hoor je zacht op de achtergrond gewoon je beltoon.

[ Voor 6% gewijzigd door Smirnoff op 04-04-2003 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vaag.. ik hoor echt veel mensen met problemen met de 6100.. ik heb er zelf echt geen last van.. het enige irritante is dat mijn "6" toets KRAAKT! dat is wel vervelend, maar verder heb ik geen problemen ondervonden tot nu toe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz99
Ik denk dat ik geluk heb. Bij mij werkt alles naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
Ook die klok als screensaver is nauwelijks zichtbaar bij mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47534

Heb hier hetzelfde probleem gehad (Windows XP), heeft me een paar uur gekost, maar ik heb een oplossing:

- Open Device Manager
- Selecteer de properties van je IrDA port
- Verander onder Advanced de instellingen zoals in deze afbeelding:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.griepsma/6100irda.GIF
(Zowel 'A' als 'B' op 'SIR Tranceiver', max conn rate 4,000,000 bps)
- Dan ff wachten (misschien rebooten) en dan zou het moeten werken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smirnoff schreef op 04 April 2003 @ 11:23:
Ook die klok als screensaver is nauwelijks zichtbaar bij mij :(
Dat heb ik ook één keer gehad, toen ik 'm uit-en-aan had gezet (de screensaver) was ie de volgende keer wel goed leesbaar. Misschien een software bug?

Heb versie:
V 04.01
12-12-02
NPL-2
(c) NMP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70316 schreef op 04 april 2003 @ 09:29:
vaag.. ik hoor echt veel mensen met problemen met de 6100.. ik heb er zelf echt geen last van.. het enige irritante is dat mijn "6" toets KRAAKT! dat is wel vervelend, maar verder heb ik geen problemen ondervonden tot nu toe....
Dat probleem heb ik hier niet, maar misschien helpt het als je het frontje een beetje bewerkt met een vijl ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
Riv. Ik heb dezelfde software versie, ik ga het eens proberen.
(ik kan alleen minuten kiezen? de aan of uit functie voor de screensaver staat er niet bij)

[ Voor 43% gewijzigd door Smirnoff op 04-04-2003 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De rechtersoftkey van mijn 6100 kraakte ook in het begin. Nu na een paar maanden is dat vanzelf gestopt. Ook andere problemen ben ik nog niet tegengekomen. Infrarood werkt goed en van krakend geluid heb ik geen last.
Ik ben nog steeds helemaal tevreden met mijn 6100. Wel vind ik het vervelend dat de covers zo lang op zich laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja idd! ik ben ook vooral benieuwd of het met een andere cover wel verholpen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
Trouwens, wat mij met die screensaver opvalt.
Als hij van plaats verpringt is het wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smirnoff schreef op 04 april 2003 @ 15:55:
Trouwens, wat mij met die screensaver opvalt.
Als hij van plaats verpringt is het wel duidelijk.
Die screensaver is idd een beetje vaag. Hier is ie de ene keer wel goed leesbaar, maar soms is ie heel slecht leesbaar.

Wat is trouwens de nieuwste software versie van de Nokia 6100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
RiV: Maar hoe heb je die screensaver nou uitgeschakeld? ik kan die optie namelijk niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 22:52

Animal_X

Rodin

Ik denk dat'ie de telefoon aan en uitzetten bedoeld :)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-05 13:10

limit28

Loading.....

kan je ook een andere screensaver opzetten? zoals de t68i

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Laatst online: 17-07 22:52

Animal_X

Rodin

nope..

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz99
De nieuwste is 4.01.

btw. ik ben op zoek naar wat leuke proggies, die vooral grratis zijn, weet iemand een paar leuke sites?

[ Voor 73% gewijzigd door stylezzz99 op 04-04-2003 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Laatst online: 12-07 22:27
wat voor ir adapter moet ik voor deze telefoon hebben ? ik het er nml. de ballen verstand van. en wat kost zo'n grapje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-05 15:18
Stoney187 schreef op 05 April 2003 @ 01:06:
wat voor ir adapter moet ik voor deze telefoon hebben ? ik het er nml. de ballen verstand van. en wat kost zo'n grapje ?
Check Pricewatch :p

En er is geen eis voor welke IR je precies moet hebben. Die van mij (nokia 7250) werkt tot nu toe nog op alle IR poorten. Ik denk dat het eerder ligt aan de versie van PC suite, die bepaald de compatibiliteit met verschillende poorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz99
Stoney187 schreef op 05 April 2003 @ 01:06:
Actisys is een zeer goede. (kijk maar in pricewatch) Maar ik heb gehoord dat degeen van phonedata suite ook zeer goed werkt. (www.stuntprijzen.nl) Zo zijn er wel meer. In ieder geval heb ik de actisys goed werken gekregen zonder problemen. Wel na het invoeren van de hierboven vermelde instellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz99
Ik kan nu opeens gen .jad files meer overbrengen via Irda naar mijn Nokia 6100? Dit is toch de goede extensie? Wat doe ik dan fout?

edit:

misschien een goed idee om hier een topic aan te wijden, iets van problemen met Irda en Nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Laatst online: 16-07 22:45
Anoniem: 70316 schreef op 04 april 2003 @ 14:59:
ja idd! ik ben ook vooral benieuwd of het met een andere cover wel verholpen is!
Had je ook al via de meel geschreven. Zie nu dat dus wel meer mensen mijn probleem hebben. Klote gekraak, een nieuw frontje zou de truck moeten doen, zonder frontje heb je er geen last van. Goede zet van Nokia die covers, NOT. Hoorde ook al dat die van de 6610 ook niet erg fijn zijn. Baal dat de T68i geen 4096 kleuren heeft, anders haalde ik die als nog.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
hoe kan ik de foto's op mijn telefoon op mijn pc krijgen ik heb een connectie met irda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Stoney187 schreef op 08 April 2003 @ 16:31:
hoe kan ik de foto's op mijn telefoon op mijn pc krijgen ik heb een connectie met irda
Met Nokia PC Suite, onderdeel Image Converter. Staat op de cd die in de doos van de 6100 wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Martinus schreef op 07 April 2003 @ 13:52:
[...]

Had je ook al via de meel geschreven. Zie nu dat dus wel meer mensen mijn probleem hebben. Klote gekraak, een nieuw frontje zou de truck moeten doen, zonder frontje heb je er geen last van. Goede zet van Nokia die covers, NOT. Hoorde ook al dat die van de 6610 ook niet erg fijn zijn. Baal dat de T68i geen 4096 kleuren heeft, anders haalde ik die als nog.
Ja ik heb je toen ook teruggemaild.. ;) maar ik heb alleen krakende knoppen, eerst was het de "6" toets, nu weer de "0" dus ik ben ook wel aan een nieuw frontje toe! maar het zou idd best wel eens kunnen dat dat met een ander frontje opgelost is, maar het standaard frontje zou toch goed moeten zijn zou je denken.. tja het is nog even wachten helaas op de covers maar inruilen doe ik hem voorlopig niet, ben er verder erg tevreden over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Anoniem: 70316 schreef op 08 April 2003 @ 23:19:
[...]

Ja ik heb je toen ook teruggemaild.. ;) maar ik heb alleen krakende knoppen, eerst was het de "6" toets, nu weer de "0" dus ik ben ook wel aan een nieuw frontje toe! maar het zou idd best wel eens kunnen dat dat met een ander frontje opgelost is, maar het standaard frontje zou toch goed moeten zijn zou je denken.. tja het is nog even wachten helaas op de covers maar inruilen doe ik hem voorlopig niet, ben er verder erg tevreden over!
Had je reply wel gezien hoor ;) maar heb vanmiddag mn derde alweer opgehaald, zou mij benieuwen, nog niet gebeld.
Wat me opvalt is dat het display ook telkens weer een beetje andere plek heeft. De ene keer krijg je een linker-reflexie in je cover(het transparante plastic deel) en heb er nu één met de onderkant die een beetje meeschijnt. Het lijkt me een duidlijk geval van klote covers. Heb trouwens ook zonder cover gebeld en toen kraakte die ook, nog erger zelfs, dus weet het nu niet meer zeg maar. 8)7

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
haas schreef op 08 April 2003 @ 23:11:
[...]

Met Nokia PC Suite, onderdeel Image Converter. Staat op de cd die in de doos van de 6100 wordt geleverd.
nee daarmee kun je foto's naar je telefoon sturen. Wat ik wil is de foto's die ik heb gemaakt met de camera naar mijn pc sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
weet iemand ook waar ik polyphone ringtones kan vinden die je niet meer hoeft te converten? of dat ze tenminste normaal werken en echt klinken zoals het midi filetje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80768

ff een off-topic vraag, krijg je Pc suite 5.1 bij je 6100 of 7250??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Anoniem: 80768 schreef op 17 April 2003 @ 12:27:
ff een off-topic vraag, krijg je Pc suite 5.1 bij je 6100 of 7250??
jippo zit een fuk cd-rom in de doos....

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
FF een kick.
Heb nu zelf ook een Irda adapter, gekocht, maar hij wil na een herstart geen mid files en plaatjes meer naar mn foon versturen, maar wel appz. Dat heeft die wel gedaan maar nu niet meer 8)7 Heb nu alles gedeinstalled en weer eens overnieuw gedaan, maar nee hoor nog niet. Nu lees ik in de help file van PC suite dat het alleen werkt als je de datatransfer van je irda app, uitzet. Nu heb ik gezocht maar hoe moet zo iets? Heb een Sweex usb-irda-converter.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Martinus schreef op 20 april 2003 @ 13:05:
FF een kick.
Heb nu zelf ook een Irda adapter, gekocht, maar hij wil na een herstart geen mid files en plaatjes meer naar mn foon versturen, maar wel appz. Dat heeft die wel gedaan maar nu niet meer 8)7 Heb nu alles gedeinstalled en weer eens overnieuw gedaan, maar nee hoor nog niet. Nu lees ik in de help file van PC suite dat het alleen werkt als je de datatransfer van je irda app, uitzet. Nu heb ik gezocht maar hoe moet zo iets? Heb een Sweex usb-irda-converter.
Helemaal niemand? dit is een hint uit Nokia suite:
Note:
To be able to use an infrared connection with Windows 2000 and Windows XP, you must first disable the Image Transfer application in the Wireless Link software. Maar dit maakt geen kloot uit.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beyond
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:14

Beyond

Dussssss.......

Is er een tool te downloaden waarmee ik jpg's naar mijn 6100 kan sturen ?
Ik heb op mijn oude laptop geen cd-rom speler. En die hele cd op diskette over kopieren
heeft ook weinig zin. Ben dus op zoek naar een klein programma ?
Iemand ?

Al het goeie.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Beyond schreef op 22 April 2003 @ 21:03:
Is er een tool te downloaden waarmee ik jpg's naar mijn 6100 kan sturen ?
Ik heb op mijn oude laptop geen cd-rom speler. En die hele cd op diskette over kopieren
heeft ook weinig zin. Ben dus op zoek naar een klein programma ?
Iemand ?
Je kan altijd MobiMB gebruiken; klein tooltje van de makers van Logomanager en is speciaal voor de 'nieuwe generatie' Nokia's.

Als het om 1 afbeelding (of ringtone) gaat dan kan je em natuurlijk ook even zelf online zetten en dan vervolgens de directe URL in je GSM ingeven en er dan naartoe WAPPEN, dat werkt ook prima!

[ Voor 3% gewijzigd door Ook op 22-04-2003 23:07 ]

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-03-2024

WietBoer

Just Chill

Dit topic gaat toch over IRDA?

Is er al iemand achter? waarom windows xp de Nokia 6100 wel herkend maar na 10 sec. wordt de ir verbinding weer verbroken, ik heb de 6100 ir driver van pc suite geinstalleerd
maar nog steeds word hij er uit gegooid. mijn Nokia 7250 werkt wel goed dus. iemand enig idee?

Er was al wat gepost hierover maar ik ben er niet veel wijzer van geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
WietBoer schreef op 03 May 2003 @ 18:34:
Dit topic gaat toch over IRDA?

Is er al iemand achter? waarom windows xp de Nokia 6100 wel herkend maar na 10 sec. wordt de ir verbinding weer verbroken, ik heb de 6100 ir driver van pc suite geinstalleerd
maar nog steeds word hij er uit gegooid. mijn Nokia 7250 werkt wel goed dus. iemand enig idee?

Er was al wat gepost hierover maar ik ben er niet veel wijzer van geworden
Dit heb ik ook en niemand weet hier een antwoord.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Heeft het niks te maken met PC Suite 5.01 die je voor de 6100 nodig hebt?

Van de 6100 download site verkrijgbaar!

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTuX
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-07 10:26

DaTuX

Tech Junkie

een leuk proggie om alle media in en uit een toestel te halen is "mobile media browser" MMBrowser hij werkt super met mijn 6610 de 6100 moet ook goed gaan heb ik van horen zeggen

een mening is zo sterk als de som van zijn argumenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
DaTuX schreef op 05 May 2003 @ 17:06:
een leuk proggie om alle media in en uit een toestel te halen is "mobile media browser" MMBrowser hij werkt super met mijn 6610 de 6100 moet ook goed gaan heb ik van horen zeggen
klopt, dat werkt dus wel met mn 6100 en Nokia suite niet, vaag hè?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-06 10:43

takker

]HuT[ klaassenster

Zeg mensen ik zoek ik de pricewatch naar de Sweex usb-irda-converter, maar hij staat er helemaal niet in (wel andere soorten irDA-modules)!!!

zoek ik nou verkeerd? :?
(want ik ben wel op zoek naar de goedkoopste, uiteraard)

Asus A8n-SLI Premium, AMD64 4000+, 2x1gB Dual Channel Crosshair, Asus Extreme N7800GT 256mB, Coolermaster Centurion 532, Zalman ZM460B-APS, Logitech Media Keyboard Elite , G7 en Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb zelf een HP ir ontvanger omgebouwd tot IR device.. Kosten 0(!) euro en het werkt super (geen instellingen die niet goed staan, en totaal stabiele verbinding naar de phone)

Ik had dit in een ander topic gepost, maar hieronder nogmaals hoe je hem ombouwd(is echt simpel hoor):

Let wel ik heb een ASUS moederboard(a7v266) en hiermee werkt het goed.. Ik heb nooit andere m/b's geprobeerd

Ten eerste een screen van het apparaatje zelf:
Afbeeldingslocatie: http://www.econta.com.co/imagenes/hp/accesorio_C4103A.gif

- Schroef het apparaatje open (4 schroefjes waarvan 2 onder de rubberen voetjes, en 2 onder de sticker)
- Waar de kabel binnenkomt zit een connector waar de draadjes op vast zitten.. Hier even met een schroevedraaiertje oid het roze(kabel 7, aan de buitenkant) losmaken.
- De 2 draadjes (rood en zwart) die aan het ledje zitten lossolderen en bij het ledje afknippen(ledje werkt zowiezo toch niet)
- Met 1 van deze draadjes moet je 1 bruggetje maken. Soldeer 1 kant vast aan het zojuist losgetrokken roze draadje, de andere kant moet op weerstand RX1 gesoldeerd worden. Let op hij moet aan de kant van de 2 IR leds !! Dus niet aan de kant van de condensatoren

- Nu kan ie weer dicht..

-Nu moet de connector verbonden worden met je IR pinnen op je moederboard. Ik heb het nogal quick en dirty gedaan. In het boekje van mijn moederboard staat de volgende pinbeschrijving van het ir blokje:

# - 5V
# - Fir
# - Ir-RxD
# - GND
# - Ir-TxD

De 2de pin (Fir) gebruik ik niet. De andere pins kan je aansluiten. Ik heb zelf een cdrom-geluidkaart kabeltje gepakt. Deze 10cm van de connectoren afgeknipt en deze 2 als jumper op de pinnen geschoven. Ze moeten op de volgende manier met het hp ir apparaat verbonden zijn: (de connector van je hp ir device is bij mij dus aan diggelen geknipt)

5V = PAARS
RxD = GROEN
GND = GEEL
TxD = ROZE

Success ermee.. Het is echt geen moeilijk werk. Zet nadat je klaar bent IR aan in je bios, en Windows XP vind vanzelf een standard IR adapter.. Nokia PC Suite werkt hier feilloos mee

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
takker schreef op 12 June 2003 @ 11:46:
Zeg mensen ik zoek ik de pricewatch naar de Sweex usb-irda-converter, maar hij staat er helemaal niet in (wel andere soorten irDA-modules)!!!

zoek ik nou verkeerd? :?
(want ik ben wel op zoek naar de goedkoopste, uiteraard)
Die heb ik ook en vond hem daar wel, zal later ff checken waar ik hem kocht, voor iets meer dan 30 euro ipv de 50 die ervoor staan bij veel anderen, mail me ff ofzo.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Trouwens ik heb me'n nokia 6100 sinds Vrijdag, en ik had een DOA :( De trilfunctie werkt niet. Ik ben naar een nokia service center gegaan, en nu ben ik hem 4 weken kwijt.. Balen man.

Het slechte screensaver scherm is trouwens te updaten met een bios update (versienr ben ik even vergeten, de bios is gedateerd ergens in April 2003.

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
  • Laatst online: 10-12-2020
Mijn probleem met 6100 en irda is dat als ik m voor me laptop leg dan ziet windows m wel...als ik nokia suite 5.1 opstart en connectie manager aanzet dan geeft ie aan dat er een nokia 6100 in de buurt is, ik selecteer m en klik op toepassen na paar minuten krijg ik de melding "can't open socket" of iets met acpi error(weet ff niet pciese melding, heb laptop niet in de buurt)
nog iemand met dit probleem?
is er iets wat ik over het hoofd zie qua instellingen

(ik zal vanavond ff mn laptop specs toevoegen als dat nodig is)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
AseranO schreef op 11 July 2003 @ 10:17:
Mijn probleem met 6100 en irda is dat als ik m voor me laptop leg dan ziet windows m wel...als ik nokia suite 5.1 opstart en connectie manager aanzet dan geeft ie aan dat er een nokia 6100 in de buurt is, ik selecteer m en klik op toepassen na paar minuten krijg ik de melding "can't open socket" of iets met acpi error(weet ff niet pciese melding, heb laptop niet in de buurt)
nog iemand met dit probleem?
is er iets wat ik over het hoofd zie qua instellingen

(ik zal vanavond ff mn laptop specs toevoegen als dat nodig is)
heb ik ook gehad, het was bij mij verholpen als ik eerst Nokia suite opstarte en dan pas mn foon op IR, probeer dat eens zou ik zeggen.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
nee werkt ook niet, lijkt wel of de verbinding tussen laptop en telefoon steeds weg valt...moet ik niet modem driver aanpassen?..ik zag dat op de nokia site, maar daar word k ook niet wijzer van. je moet namelijk bij telefoon en modem settings irda apparaat enzo op standaard zetten etc, maar bij telefoon en modem settings staat nix over irda, ook niet als ik een nieuwe modem wil toevoegen. ik kan dan iedere nokia telefoon kiezen die pc suite ondersteunt maar dat is alleen met cable en met irda zie ik nix ook niet als ik nieuwe foon wil installeren met de .inf file van de nokia site.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
iemand?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
opeens 1 of andere reden doet ie het nu wel...hij vondt nieuwe hardware en heeft m geinstalleert en werkt nu gewoon, waarom weet k niet, maare bedankt nog he

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87976

IRDA? Ik heb er niet eens wat voor ingesteld! CDtje installeren, telefoon naast de laptop en klaaaaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212

Weet iemand trouwens of er nokia modellen zijn waarbij je wel plaatjes e.d. via IrDA kunt versturen naar een andere gsm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:08

Sick Nick

Drop the top!

7650 ging het prima naar SE t68i (via ir en via BT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34486

THNX dat probleem had ik met de 6020 van m'n vriendin..
ook weer opgelost ( hardware settings )
Pagina: 1