Toon posts:

Cooler vernieuwd en dan boot hij nie meer@ 150/150?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb dus een k7s6a mobo>>en heb mijn cpu overklokt van 1700+ naar 2000+ dit liep allemaal wel goed alleen bij een uur of twee Unreal 2 te hebben gespeeld kreeg ik bleu-screen>>>

Cpu temp@58 gr en chipset heb ik al een cooler op gedaan die is standaar 22 gr>> nou d8 laat ik een een betere cooler kopen want 58gr was wel een beetje hoog, maar hb nieuwe cooler erop gedaan en toen kon ie nog alleen maar max 143/143 i.p.v 150/150:? en die cpu is @143/143 met nieuwe cooler 45gr.... wie kan mij helpen want snap er niks van heb voorderst niks verandert, wel de bios gereset maar dat maakte ook geen drol uit.

???

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Woei, beetje vaag nederlands, effe vertalen met interpunctie :)
Ik heb een K7S6A moederbord, ik heb m'n cpu overgeklokt van 1700, naar 2000. Dit liep allemaal wel goed, alleen bij een uur of 2 Unreal 2 te hebben gespeeld kreeg ik een BSOD (Blue Screen Of Death)

Cpu temp was 58 graden, chipset heb ik een andere koeler op gedaan. Die is standaard 22 graden. Nou dacht ik "laat ik een andere koeler kopen", want 58 graden is wel een beetje hoog.

Ik heb de nieuwe koeler erop gedaan en toen koen hij alleen nog maximaal 143/143 lopen in plaats van 150/150 :? Die cpu is als ie op 143/143 loopt met de nieuwe koeler 45 graden.

Wie kan mij helpen want ik snap er niks van. Heb "........." niks verandert, wel de BIOS gereset maar dat maakte ook niets uit.
Ten eerste, 58 graden is niet zo hoog voor een Athlon. Dat is bijna standaard met een el-cheapo koeler. Wat gebeurt er als je de core-voltage wat omhoog gooit?

En moet dit niet misschien in DOC :?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 22:59:
Nou ik heb dus een k7s6a mobo>>en heb mijn cpu overklokt van 1700+ naar 2000+ dit liep allemaal wel goed alleen bij een uur of twee Unreal 2 te hebben gespeeld kreeg ik bleu-screen>>>

Cpu temp@58 gr en chipset heb ik al een cooler op gedaan die is standaar 22 gr>> nou d8 laat ik een een betere cooler kopen want 58gr was wel een beetje hoog, maar hb nieuwe cooler erop gedaan en toen kon ie nog alleen maar max 143/143 i.p.v 150/150:? en die cpu is @143/143 met nieuwe cooler 45gr.... wie kan mij helpen want snap er niks van heb voorderst niks verandert, wel de bios gereset maar dat maakte ook geen drol uit.

???
Dit graag lezen eer je een topic opent

en dan vooral:
Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen

Daarnaast zou een cursus schriftelijke vaardigheden ook nuttig kunnen zijn... :o

Dicht wegens allicht verkeerde forum en geen FAQ voorwerk

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.