Toon posts:

Videocasette-bay

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er zo iets gelijk een bay waar ik videocasettes in kan lezen voor de PC?
Bedoeling is om een desktop-kastje te kopen en er zowel een dvd(r mss) in te steken en als zo een casette-bay bestaat dat er ook nog bij in te steken.

• Nevie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-02 19:35
die bestaan niet als ik het goed heb, zoek anders even bij google naar 'vcr bay' of iets dergelijks. Je kan ook je videorecorder aansluiten aan een goede TV kaart.

btw: Waar heb je dat voor nodig echt???DVD is toch veel beter

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier dingen in huis lopen (ouders) die graag modern zijn maar toch ook nog hun videocasettes wille behoude (ja raar mense)

• Nevie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-02 19:35
oooh op die manier, maar je zou je VCR gewoon aan kunnen sluiten op je compu met een TV kaart... stel dat eens aan ze voor, is toch redelijk goedkoop

Verwijderd

Topicstarter
ja da weet ik maar dan zit ge weer met al de kabels en de 26 apparate te klote.
het lijkt me nog niet zo dom als er zoiets zou bestaan, anders zal ik men modding technieke boven moeten hale

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
ik denk als het al zou bestaan dat het een kapitaaal zou kosten... krankzinnig idee en imho veeeel makkelijker en sneller te realiseren met simpelweg een kabeltje tussen vcr en tv-in...

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Pagina: 1