Mijn PC:
AMD Athlon 2100+
MSI KT3 Ultra 2 (moederbord)
ATI Radeon 8500
Ik heb hierin 2 netwerkkaarten zitten en volgens mij geeft dit conflicten.
Het gebeurt, op een nogal onregelmatige wijze, wel eens dat wanneer ik mijn PC opstart als hij in windows XP komt dat ik dan een blauw scherm krijg en dat hij atomatisch de PC heropstart. Wanneer ik er maar 1 netwerkkaart heb insteken dan werkt hij perfect zonder blauwe schermen.
Dit heeft mij ondertussen al een harde schijf gekost omdat deze daardoor enorme slijtage ontwikkelt (denk en hoop ik). Ik heb op deze PC 1 netwerkkaart nodig voor het internet en 1 nodig voor het netwerk (en dit internet wordt dan uiteraard gedeeld).
Mijn netwerkkaarten zijn:
3Com Etherlink 10/100 PCI for Complete PC Management NIC (3c905C-TX)
Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC
Zou het kunnen zijn dat dit zorgt voor IRQ-conflicten.
AMD Athlon 2100+
MSI KT3 Ultra 2 (moederbord)
ATI Radeon 8500
Ik heb hierin 2 netwerkkaarten zitten en volgens mij geeft dit conflicten.
Het gebeurt, op een nogal onregelmatige wijze, wel eens dat wanneer ik mijn PC opstart als hij in windows XP komt dat ik dan een blauw scherm krijg en dat hij atomatisch de PC heropstart. Wanneer ik er maar 1 netwerkkaart heb insteken dan werkt hij perfect zonder blauwe schermen.
Dit heeft mij ondertussen al een harde schijf gekost omdat deze daardoor enorme slijtage ontwikkelt (denk en hoop ik). Ik heb op deze PC 1 netwerkkaart nodig voor het internet en 1 nodig voor het netwerk (en dit internet wordt dan uiteraard gedeeld).
Mijn netwerkkaarten zijn:
3Com Etherlink 10/100 PCI for Complete PC Management NIC (3c905C-TX)
Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC
Zou het kunnen zijn dat dit zorgt voor IRQ-conflicten.