Exchange Server mail laten op halen op extern account

Pagina: 1
Acties:

• voodoo202
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-08-2025
Ik heb exchange server geinstalleerd, en werkt intern perfect pop3 en smtp werken goed.

Nu is mijn probleem, wat ik niet begrijp. Ik heb een email adres van @home daar komen alle mail binnen die wordt verzonden aan *@domein.nl (* kun je van maken wat je wil, het komt binnen op mijn @home adres)

Nu wil ik dat exchange die mail van @home ophaalt.

Maar waar moet ik dat nu instellen.

Het gedeelte dat exchange kijkt naar de mail, en dan doorstuurt naar de mailbox van de betreffende persoon lukt mij wel (intern werkt dit goed. Ik heb er al veel voor gezocht, heb de hele handleiding how to setup exchange server doorgenomen. Maar ze hebben het er nergens over.

Ik hoop dat het duidelijk genoeg omschreven is, en hoop dat exchange dit kan

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:08

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Exchange kan dit niet... Ik weet niet welke Exchange je hebt, maar voor de sbs versie is een POP3 connector te vinden die dit kan.
Anders zou je eens moeten kijken naar bijvoorbeeld POPBeamer. Dit is in de search ook zeker wel te vinden.

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Je wil dus POP3 mail ophalen met Exchange? Heb je de search gebruikt? Produkten als Popbeamer e.d. kunnen je daarmee helpen.

Check anders deze link: Gratis POP3 connector voor Exchange 2000 gezocht..

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Verwijderd

Bekend probleempje ben er ook eens een paar dagen mee bezig geweest dit is je oplossing: http://www.ixs.nl/support/pullmail.php

• The Eagle
  • Laatst online: 01:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Beekforel schreef op 03 april 2003 @ 22:38:
Exchange kan dit niet... Ik weet niet welke Exchange je hebt, maar voor de sbs versie is een POP3 connector te vinden die dit kan.
Anders zou je eens moeten kijken naar bijvoorbeeld POPBeamer. Dit is in de search ook zeker wel te vinden.
Kan zijn dat ik me vergis, maar volgens mij werkt did POP-connector voor alle versies van Exchange 5.5, dus niet alleen voor die van SBS. Maar je zou het eens kunnen proberen; zijn IMHO nl de zelfde producten. baat het niet dan schaad het niet zullen we maar zeggen...

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• voodoo202
  • Laatst online: 04-08-2025
Het werk,

Ik heb efs3 gedownload. En geinstalleerd, het programma haalt nu de mail op, en stuurt deze door naar de exchange server, die dan zelf kijkt voor wie het mailt is.

http://www.chimera.co.nz/files/efs3full.exe

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:08

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

The_Eagle schreef op 03 April 2003 @ 22:45:
[...]

Kan zijn dat ik me vergis, maar volgens mij werkt did POP-connector voor alle versies van Exchange 5.5, dus niet alleen voor die van SBS. Maar je zou het eens kunnen proberen; zijn IMHO nl de zelfde producten. baat het niet dan schaad het niet zullen we maar zeggen...
Ik lees nergens dat we het over 5.5 hebben :?
Bij Exchange 2K is het gewoon zo :P ik heb het ondervonden
Pagina: 1