Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
Denk wel dat de kasten aanslaan bij de consument.. maar betwijfel het bij de hosters..
Verwijderd
Maar dit is natuurlijk de oplossing om zo ding bij je bed te hebben... heerlijk stil
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 22:56 ]
Verwijderd
ik denk juist dat watergekoelde racks er meer en meer in komen. scheelt veel herrie en vermogen, zeker als een bedrijf een groot serverpark heeft.Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 22:46:
uh.. en daar stroomt water doorheen ? .. denk dat de colohost die kasten niet fijn vind dan.. want als ie ergens boven hangt..en hij begint te lekke.. neemt ie het hele rack mee..
Denk wel dat de kasten aanslaan bij de consument.. maar betwijfel het bij de hosters..
Ik heb bij Siemens Nederland stage gelopen en daar werden de grotere servers al watergekoeld....
ik ben ook op de Cebit 2003 geweest en daar hadden ze vooral bij Rital mooie voorbeelden staan van watergekoelde servers:
mooi vol rack, allemaal 1U racks met waterkoeling (aparte unit voor de afkoeling van het water)

Achterkant van de kast, hier zie je dus mooi al die leidingen lopen.

En kooleance had ook mooie 1U watergekoelde oplossingen:

dus water in server heeft denk ik aardig veel toekomst.
[ Voor 83% gewijzigd door EntonoX op 03-04-2003 23:49 ]
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
leuke voeding, lekker klein, zou ik ook wel kunnen gebruiken
dat zijn speciale 1U severrack voedingtjes.... maar ze zijn maar 149 Watt.... dus eigenlijk alleen geschikt voor dit soort kleine systeempjes, die redelijk weinig aan vermogen vragen (dus Mainboard, 2*Harddisk, cdrom)Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 13:30:
laatse pic @ EntonoX`s post:
leuke voeding, lekker klein, zou ik ook wel kunnen gebruiken
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-