Als ik jou was, zou ik em maar forced RC5 laten doen. Er staat nergens op de homepage dat OGR weer gestart is, dus het zou zonde zijn van de processorkracht, als die die packets weg flikkert.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
DJ je vergat nog even dat we de CPU's veel te hard nodig hebben, omdat die **&&*$#($$* Phantom Flusher nog steeds voor TA bezig is...
Daarbij, wij hebben geen team voor OGR IMHO... (Denk ook niet dat die komt
)
Daarbij, wij hebben geen team voor OGR IMHO... (Denk ook niet dat die komt
Bericht hierboven
Ik heb ff gekeken en dit op hun page gevonden:
Greetings cows of the world!
Earlier this year, distributed.net began integrating the Optimal Golomb
Rules project (http://www.distributed.net/ogr/) into its network. However,
some clients were returning inordinately large node counts for completed
stubs. When sharing buffer files between certain combinations of platforms,
buffers were becoming corrupted.
New clients have been built with this bug corrected, and we are now ready
to restart the OGR project. On Friday July 13, 2000 at 0000UTC, we will
restart from the beginning of OGR-24, using smaller work units that can
be turned around more quickly. When OGR-24 is complete we will move right
on to OGR-25 and so on.
Although OGR code has been present in the dnetc clients since version
v2.8002.446, no blocks will be accepted from versions prior to v2.8009.460.
We ask that you update your clients
(http://www.distributed.net/download/clients.html) to v2.8009.460 or
higher. These clients have been available for some time now and you should
take the time to upgrade as many systems as you can.
Even if you don't plan on participating in the OGR projects, you will want
to upgrade your clients because of major network and buffer-management
improvements. Check out the changes document
(http://www.distributed.net/download/changes.txt) for a complete listof
changes.
Stats have been completed for OGR and will be processed with the RC5 stats
run on the first day of the contest. For information on changes to stats
see http://n0cgi.distributed.net/~decibel/newstats.txt
Itsme! --> lees mijn post nog eens, woord voor woord. volgens mij snap je em niet helemaal.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
Damned; ja... de mijne is ook net 24 OGR pakjes gaan zoeken... En dat was net na de installatie van de nieuwe client ! Oppassen dus met die client !
Ik heb liever dat mijn client ogr doet dan rc5. OGR is tenminste nog een beetje nuttig, dat rc5 heb je eigenlijk geen fuck aan (behalve na een hele lange tijd kraken een duf tekstje van "hoera, je hebt rc5 gekraakt en we moeten een betere encrypte maken" ofzo...
Verwijderd
Kwil geen ogr..hoe stel ik dat in met mijn perproxy geen ogr ophaalt?
met
[ogr]
contestclosed=1
is dat genoeg?
met
[ogr]
contestclosed=1
is dat genoeg?
QWR: Ja.
NCP-Viper: dan moet je bij Configure, kiezen voor 2, kiezen voor 9, en dan zorgen dat RC5 als eerste vermeld is, de rest is niet echt interressant.
NCP-Viper: dan moet je bij Configure, kiezen voor 2, kiezen voor 9, en dan zorgen dat RC5 als eerste vermeld is, de rest is niet echt interressant.
Virussen? Scan ze hier!
DJ -=>
Tuurlijk had jij het al goed gezegd, maar ik vond dat je meer nadruk hat _mogen_ leggen op het feit dat we de CPU's veel te hard nodig hebben bij RC5, vanwege de Phuck Flusher...
Itsme!
Tuurlijk had jij het al goed gezegd, maar ik vond dat je meer nadruk hat _mogen_ leggen op het feit dat we de CPU's veel te hard nodig hebben bij RC5, vanwege de Phuck Flusher...
Itsme!
Bericht hierboven
Verwijderd
Misschien een domme opmerking..maar als de PF een trojan is en diegene nou net vergeten is om rc5 als belangrijkste in te stellen...zouden we er misschien vanf zijn..
Verwijderd
Als dat zo souw zijn lach ik me dood 
dan kan DPC eindelijk weer es 1e worden en heeft TA het nakijken
dan kan DPC eindelijk weer es 1e worden en heeft TA het nakijken
Verwijderd
Als het een trojan is is ie de lul, het kiezen voor RC5 inplaats van dat andere is toch client.side niet? of hij moet een back orifice achtige trojan hebben gemaakt....
Verwijderd
f*ck kom ik net thuis van mijn werk, lees ik dit ik denk laat ik mijn compies ff checken blijkt gewoon dat ze allemaal de hele dag al OGR blijken te weetikveelwatten 
hehe misschien sta ik morgen wel in de top 10 in de OGR stats ! (wel de eerste en de laatste keer BTW, want DPC heeft wu's nodig en geen weetikveelwatten
)
hehe misschien sta ik morgen wel in de top 10 in de OGR stats ! (wel de eerste en de laatste keer BTW, want DPC heeft wu's nodig en geen weetikveelwatten
Pagina: 1