Ik heb nu sinds een maand ADSL-basic bij xs4all met een mulit-pc modem. Ik heb gemerkt dat mijn upload extreem laag is. Bij mordax krijg ik meestal 0 en soms 1KB/s te zien. www.speedtest.nl doet het niet eens. 1,9 MB uploaden naar mijn ftp-ruimte bij xs4all duurt 3 uur! met regelmatige disconnects. Als-tie het deed was de transfer-rate 0.5 KB/s. Fotos versturen naar de hema foto service resulteert in een time out. En grote emails versturen werkt ook niet.
Mijn download snelheid is rond de 80 KB/s, redelijk gewoon dus.
Ik heb met XS4all en KPN gebeld en zij hebben geen idee. KPN heeft mijn lijn vanaf hun kant getest en niets raars gevonden.
Ik had nog een oude speedtouch usb kwal liggen. Die heb ik aangesloten en: TAADAAAA...... gewone upload snelheid.
Ik heb geen veranderingen aangebracht in mijn multi-pc modem, alleen het standaard script wat op de cd staat (kpn aanbevolen) geladen. Verder niets.
Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen??
Mijn download snelheid is rond de 80 KB/s, redelijk gewoon dus.
Ik heb met XS4all en KPN gebeld en zij hebben geen idee. KPN heeft mijn lijn vanaf hun kant getest en niets raars gevonden.
Ik had nog een oude speedtouch usb kwal liggen. Die heb ik aangesloten en: TAADAAAA...... gewone upload snelheid.
Ik heb geen veranderingen aangebracht in mijn multi-pc modem, alleen het standaard script wat op de cd staat (kpn aanbevolen) geladen. Verder niets.
Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen??