Toon posts:

Voodoo2 hinderlijk i.c.m. Gforce4 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik heb 'n P4 1.7 ghz, met 640 intern, en een Nvidia Gforce4 MX 420 (64 mb). al dit materiaal (proccesor, moederbord en die gforce) is er met 'n update ingezet, m'n oude Voodoo² 12 mb heb ik er toen in laten zitten.
Die Gforce verving een oud video kaartje van 16 mb.

Nu loopt de kabel van m'n monitor naar de uitgang van de voodoo², en zit er zo'n kort kabeltje tussen m'n voodoo² en m'n Gforce.

Spellen speel ik bijna alleen maar op de Gforce.

Kan die voodoo (en de aansluiting van m'n monitor) eigenlijk kwaad, in de zin van, hij vertraagd de boel ofzo, is het beter als ik de monitorkabel direct op de Gforce aansluit, of maakt dat nix uit ?

Alvast bedankt.

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:20

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Probeer het....

Maar het lijkt me wel ja, die voodoo is volgens mij bedoelt om 1 van de eerste 3d kaarten wat te versnellen, maar nu vertraagtie de boel alleen maar denkik :)

Maar gewoon proberen he...

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• marklakeman
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 00:51
Hij zal de boel niet vertragen als het goed is, wel wordt het signaal wat zwakker want je voodookaartje geeft het signaal gewoon door, daarbij kan natuurlijk kwaliteitsverlies optreden...

Verwijderd

Je kan problemen krijgen met overlays (films die stotteren) en bugs (spellen die met de verkeerde videokaart aan de gang gaan) etc

Maar vertraging, nee - nooit gehad (Voodoo2 icm Geforce2MX/MatroxG200/G450LX)....

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Als je hem toch niet gebruikt, doe dan hetzelfde als mij, maak er een neef (in mijn geval) blij mee die nog een oudere pc heeft, en nu goed unreal tournament kan spelen :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zoals hierboven al genoemd is dit een kwestie van simpelweg proberen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.