Ik heb laatst een oude pc op de kop weten te tikken welke een Asus P2B moederbord en een Pentium II 350 Mhz (slot 1) processor
bevat. Ik heb geprobeerd deze processor over te klokken. Hij stond op 3.5x 100 Mhz, nu staat hij op 3.5x 133 Mhz. Als ik he, verhoog naar 3.5x 166 Mhz trekt mijn (zeer oude) videokaart het niet meer. Weet iemand hoe ik hem op 4x 133 Mhz (of hoger) kan krijgen? Want als ik de jumpers verzet is er geen verschil.
Volgens mij is die algelocked, en niet meer unlock baar. Ik weet niet zeker hoor...
Als deze gelockt is, is het niet mogeljk deze te unlocken...
Zie ook dit stukje uit de FAQ: Technische PMG FAQ : Processoren
In het algemeen kan je ervan uitgaan dat Pentium 2's van voor Augustus 98 niet gelockt zijn, die daarna wel, alhoewel her wel uitzonderingen op zijn.
Zie ook dit stukje uit de FAQ: Technische PMG FAQ : Processoren
In het algemeen kan je ervan uitgaan dat Pentium 2's van voor Augustus 98 niet gelockt zijn, die daarna wel, alhoewel her wel uitzonderingen op zijn.
Verwijderd
Je moet de 1ste 4 pinnen verbinden onderaan de voet van je slot-processor. En daarna is hij unlockt!!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 20:58 ]
3,5 x 166 jeeezzz das wel heeeel erg ver voor zo'n oud ding... en hijs nie te unlockenVerwijderd schreef op 03 april 2003 @ 20:56:
Ik heb laatst een oude pc op de kop weten te tikken welke een Asus P2B moederbord en een Pentium II 350 Mhz (slot 1) processorbevat. Ik heb geprobeerd deze processor over te klokken. Hij stond op 3.5x 100 Mhz, nu staat hij op 3.5x 133 Mhz. Als ik he, verhoog naar 3.5x 166 Mhz trekt mijn (zeer oude) videokaart het niet meer. Weet iemand hoe ik hem op 4x 133 Mhz (of hoger) kan krijgen? Want als ik de jumpers verzet is er geen verschil.
[n00bmodus]
aan welke kant??? en hoe de eerste 4 pinnen pics misschien
[/n00bmodus]
[/n00bmodus]
die gast lult uit zijn nek loldj_dysaster schreef op 03 April 2003 @ 21:03:
[n00bmodus]
[/n00bmodus]
het maakt niet uit welke pinnen je gebruikt 
Nee, sorry unlocken is nog nooit gelukt bij P2/3's
Nee, sorry unlocken is nog nooit gelukt bij P2/3's
heel grappig...Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 20:58:
Je moet de 1ste 4 pinnen verbinden onderaan de voet van je slot-processor. En daarna is hij unlockt!!
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
als je alle pinnen met elkaar verbind misschien, dat heeft nog nooit iemand geprobeerd..;)
Mijn PII 266 was standaard al unlockt 
Hij begint alleen raar te doen bij een multiplier van 5
4,5 wil wel, dat is 300MHz
Hij begint alleen raar te doen bij een multiplier van 5
4,5 wil wel, dat is 300MHz
Dit is gefundenes fressen
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Darn, vergeten te sluiten
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()