Ik wil hier even een paar games "aanprijzen" die je in de gaten moet gaan houden...genre: tactische games
- Flashpoint 1985 (www.flashpoint1985.de(of .com)
- Battlefield 1942
- World War II online (www.wwiionline.com)
FP1985 zal een soort TF2 worden en speelt zich af in 1985 (ja echt waar
)
World War II zal een 24/7/356 game worden...dus het spel blijft "altijd" doorgaan. Voor zover ik weet zal je voor dit spel ook een maandelijkse bedrag moeten betalen om te kunnen spelen.
- Flashpoint 1985 (www.flashpoint1985.de(of .com)
- Battlefield 1942
- World War II online (www.wwiionline.com)
FP1985 zal een soort TF2 worden en speelt zich af in 1985 (ja echt waar
Battlefield zal een spel worden waarin je echte WWII battles na zal kunnen spelen in real-life. Kon zo snel effe geen site vindenPC ZONE, June 2000 : „The best bits of Hidden & Dangerous, Battlezone II, Team Fortress 2, Wargasm and Delta Force 2 - all rolled into one big, heavy, metal gaming ball and set to rock all over our world.“
World War II zal een 24/7/356 game worden...dus het spel blijft "altijd" doorgaan. Voor zover ik weet zal je voor dit spel ook een maandelijkse bedrag moeten betalen om te kunnen spelen.
Zitten er nog meer mensen te wachten op deze games ??WWII Online is an Internet based simulation of WWII combat fought on land, air, and sea.
Players can captain ships, command tanks, pilot combat aircraft, or fight "down and dirty" in the infantry or marines.
All this takes place in a persistent world where combat results effect supply flow and territory ownership. WWII Online™ offers a complete combat experience that requires the three main branches of combat services to interact and organize together in order to gain ground, or fight off a synchronized attack from an enemy.