Toon posts:

Creative Savage 4 PCI bios nodig...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Creative Savage 4 PCI 32Mb, die was totaal niet compatible met winXP en ik had er daarom maar een reference bios op geflasht. Nu wil ik weer terug naar mijn oude 'normale' Creative bios maar kan ik niet meer met het creative progje flashen doordat er een andere bios opzit.

Heeft iemand dezelfde kaart en kan hij/zij daar ff een Bios-dumpje mee maken? of weet iemand een url waar die dump opstaat??

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 09:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
AUB???

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 22:12
Ik geef je weinig kans aangezien die kaart al weinig in omloop is...
EN je hebt er dus een reference-bios opgeflikkerd? Das al helemaal neit slim... Dan zal je denk ik ook met een referencebiosflashporggie terug moeten flashen...

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Probeer anders eens met Uniflash- het heeft niet voor niets de ondertitel flash anything with anything

Uniflash heeft de -PCIROM optie, waarmee je een ROM op een PCI device (bijv. een VGA kaart) kunt proberen te flashen. Daar moet je als parameter bij geven de Bus ID (bijv -PCIROM 0 3 1 = BUS 0, DEVICE 3, FUNCTION 1). Die ID gegevens krijg je als je bijvoorbeeld in Linux (Knoppix!) de commando lspci uitvoert, maar er zijn ook Windows/Dos progjes dis het kunnen.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Het is nu al gelukt, een vriend had nog dezelfde kaart (maar dan AGP) daar heb ik de ROM vanaf gehaalt.