Twee tuutjes bij het opstarten...

Pagina: 1
Acties:

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 06:49
Gekke dingen bij mij vandaag... Ik wilde mijn pc opstarten vanmorgen (ik weet ut, ik zet hem uit... maar anders kan ik niet :Z want ik slaap langs mun pc) en opeens krijg ik een foutmelding; blauw beeld, met 5 regels tekst dat windows (ME, zie sig) niet gestart kan worden door tekort aan geheugen... :? Heb nog nooit (lees: 5 weken, zo oud is de pc pas) problemen gehad, en nu dit. Afijn, na wat gereset enz. deed hij het weer, maar nu hoor ik, als de pci device listing op mijn scherm staat, twee tuutjes, kort achter elkaar van een halve sec/stuk. Deze staan niet in de handleiding beschreven... Wie weet wat er aan de hand is?

Thanx, Martijn

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Denk dat je RAM niet helemaal goed zit. Haal die dimmetjes ff van je moederboard af en druk ze erop nieuw in.

• mbvisiontt
Is het niet, heb ik net geprobeerd. Zou ook gek zijn, dat ie van goed zitten naar los zitten is gegaan tijdens 1 nachtje pitten. Maar thanx anyway; had liever gehoopt dat je gelijk had... ;)

Verwijderd

Ik zou mijn windows eens opnieuw installeren:( want windows me is af en toe een beetje gek.:7

• mbvisiontt
Op maandag 20 november 2000 19:51 schreef oldman het volgende:
Ik zou mijn windows eens opnieuw installeren:( want windows me is af en toe een beetje gek.:7
:( :( :( Inderdaad, nogal :( Ik hoop dat er nog een andere oplossing is, want dat zou niet echt top zijn... :r

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Het is wel raak met piepende mobo's de laatste paar dagen...
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/72707">gathering.tweakers.net/showtopic/72707</a> De mijne doettut gelukkug weer, misschien alles er ff uithalen en weer terugstoppen? Wrekte bij mij ook:D

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• mbvisiontt
Is het dan mogelijk dat ze opeens los gaan zitten dan? 7 uur daarvoor deed hij het nog prima, en toen opeens niet meer...

Pagina: 1