Sinds kort hebben mijn vriendin en ik een nagelnieuw vehikel aangeschaft. Nu zou ik daar natuurlijk maar al te graag een radiootje in installeren. Ik heb nog een Sony liggen dus da's al geen probleem. Het zit 'm alleen in de aansluitingen. 't Kan misschien een stomme vraag klinken maar ik had graag geweten of het geeft dat je de plus en min van de aansluiting aan de luidsprekers omwisselt?
Het zit namelijk zo dat die Sony reeds voorzien is van stekkertjes (mannetje of vrouwtje, ngl plus of min) en het nu net moet lukken dat die net omgekeerd liggen aan de plus en min van mijn adapter naar onze auto toe. M.a.w., wil ik niet te veel meer knippen aan de aansluitdraden zullen alle plus van de autoradio (behalve de voeding natuurlijk
) aangesloten worden op de min's van de luidsprekers en omgekeerd.
Ergens denk ik wel dat dit totaal geen probleem mag geven maar ik wou het toch maar voor alle zekerheid eens vragen.
Alvast bedankt!
Het zit namelijk zo dat die Sony reeds voorzien is van stekkertjes (mannetje of vrouwtje, ngl plus of min) en het nu net moet lukken dat die net omgekeerd liggen aan de plus en min van mijn adapter naar onze auto toe. M.a.w., wil ik niet te veel meer knippen aan de aansluitdraden zullen alle plus van de autoradio (behalve de voeding natuurlijk
Ergens denk ik wel dat dit totaal geen probleem mag geven maar ik wou het toch maar voor alle zekerheid eens vragen.
Alvast bedankt!