Toon posts:

[xp] wisselen gebruikers levert reboot op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem: als ik een gebruiker wil wisselen (dus niet eerst afmelden) blijft XP hangen op een zwart scherm om daarna spontaan opnieuw op te starten... er gaat dus ergens iets mis bij dat wisselen maar ik snap niet waar.

Gewoon eerst afmelden en dan andere user aanmelden gaat wel goed, maar dat wil ik dus niet altijd...

Verwijderd

instal XP opnieuw.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 19:50
Dus jij installeert voor elk foutje in Windows heel Windows opnieuw? Dan ben je zeker lang bezig :P

Als eerste zou je Reboot On Error uit kunnen zetten:
Control Panel => System => Advanced => Settings knopje bij “Startup and Recovery” => “Automatically restart” uitzetten onder het kopje “System failure”. Als het goed is krijg je nu, waar normaal je pc opnieuw opstartte, een BSOD voor je neus. Met de informatie die je daarin vind, kom je op de site van Microsoft meestal al een aardig end.
Als je dan een blauw scherm krijgt of een ander soort error kan je daar misschien iets wijzer uit worden. Vermeldt 'm dan ook eens hier :)

The devil is in the details.

Verwijderd

nou als ik zulke problemen krijg, dan heb ik vaker al kleine probleempjes dus, dan eens inde zoveel tijd is een clean instal wel lekker voor je pc