Toon posts:

[codec] mpg bestand niet afspeelbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik begin eindelijk een beetje de smaak te pakken te krijgen met die codec's, heb nou het kazaalite-pack verwijderd, en Xvid, Divx 5.03Bundle en AC3 filter geinstalleerd! Het enige probleem wat ik nu ondervind is dat ik geen mpg films kan afspelen, ik krijg bij het openen een foutmelding dat ie cpuinf32.dll en mplapx.dll mist. Welke codec moet ik dan nog installeren? En welke andere codec's die belangrijk zijn (en niet in conflict raken) moet ik nog installeren (is dat Divx-Antifreeze en ffdshow niet belangrijk)?

Bvd, Johan

• Koetje_boe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-04-2022
Misschien dat het een svcd is, probeer daar een codec voor te vinden. Download anders ook eens een codecpack. Moet je even op tweakers.net kijken in de downloads.

If it aint dutch,it aint much

Verwijderd

Topicstarter
hmm... ik heb dus nu een svcd-decoder pack geinstalleerd, en ik kan nu eindelijk weer mpeg bestanden afspelen! Alleen kwam ik er wel weer achter dat ik nog een probleempje heb! Van een van mijn filmpjes gaat het beeld langzamer dan dat het moet... Welke codec moet ik hiervoor gebruiken?

Is er trouwens niet een faq ofzo, met welk probleem je heb, die codec heb je daar voor nodig? Dat zou mij wel heel veel moeite sparen, en vast wel van een heleboel anderen!!

bvd, johan

[edit] Is er echt niemand die me hiermee kan helpen? Of in ieder geval een beetje in de goeie richting? Ik wil nu eens niet zo'n pack installeren, en daar dan helemaal afhankelijk van zijn, maar dan heb ik wel iets wat hulp nodig!

Ik heb nu onderhand al een paar (willekeurige) codecs geinstalleerd zonder succes...

ffdshow
3ivx
avisynth
morgan multimedia switch
divxantifreeze

Ik weet echt niet in welke hoek ik het moet zoeken...

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 11:32 ]