• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
Weet iemand hoe het zit met een Engels-talige camera kopen in bijvoorbeeld Curacau of Hong Kong. Ik bedoel hoe het zit met garantie, heb je die ook in Nederland of ben je verplicht hem te sturen naar het land van herkomst?
Ze hebben het namelijk vaak over internationale garantie.

Waarom ik in godsnaam een digicam koop in een Engels-talig land?

Ik will namelijk de zwarte Canon Powershot S50 en die wordt alleen in bepaalde regio's verkocht... Tenzij iemand een Nederlands/Duitse leverancier kent? Dan houd ik mij aanbevolen.

Wat ik ook wel interessant vindt om wat gebruikers ervaringen te lezen van andere Canon Powershot bezitters.

Ja, ik weet dat er topics lopen over Canon, maar daar hebben ze het vooral over de a70 en dergelijken... Eigenlijk nog niet veel gelezen over de Powershot SXX serie.

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

Verwijderd

nouja, ik denk dat als het winkel ketens zijn die je in nederland ook heb, dat je dan daar wel terecht kan, maar als die er niet zijn dan zal je tog echt zo'n ding moeten opsturen naar dat bedrijf daar, of importeur hier in nederland

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dat verschilt per camera fabrikant. Fuji had dacht ik wereldwijde garantie, van andere fabrikanten weet ik het niet.

Neem dus contact op met de fabrikant van de camera die je wilt gaan kopen.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-02 10:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik zat met het zelfde voor een Canon A60/A70. Ik heb Canon gemaild en kreeg vanmorgen reply. Ze geven dan GEEN garantie de honden.... :(