Weet iemand hoe het zit met een Engels-talige camera kopen in bijvoorbeeld Curacau of Hong Kong. Ik bedoel hoe het zit met garantie, heb je die ook in Nederland of ben je verplicht hem te sturen naar het land van herkomst?
Ze hebben het namelijk vaak over internationale garantie.
Waarom ik in godsnaam een digicam koop in een Engels-talig land?
Ik will namelijk de zwarte Canon Powershot S50 en die wordt alleen in bepaalde regio's verkocht... Tenzij iemand een Nederlands/Duitse leverancier kent? Dan houd ik mij aanbevolen.
Wat ik ook wel interessant vindt om wat gebruikers ervaringen te lezen van andere Canon Powershot bezitters.
Ja, ik weet dat er topics lopen over Canon, maar daar hebben ze het vooral over de a70 en dergelijken... Eigenlijk nog niet veel gelezen over de Powershot SXX serie.
Ze hebben het namelijk vaak over internationale garantie.
Waarom ik in godsnaam een digicam koop in een Engels-talig land?
Ik will namelijk de zwarte Canon Powershot S50 en die wordt alleen in bepaalde regio's verkocht... Tenzij iemand een Nederlands/Duitse leverancier kent? Dan houd ik mij aanbevolen.
Wat ik ook wel interessant vindt om wat gebruikers ervaringen te lezen van andere Canon Powershot bezitters.
Ja, ik weet dat er topics lopen over Canon, maar daar hebben ze het vooral over de a70 en dergelijken... Eigenlijk nog niet veel gelezen over de Powershot SXX serie.
THUNDERDOME TILL WE DIE !!!