...En hoe?
Ik heb mn iPod (Windows, 10gb, firmware 1.2.6) nu een half jaar, en ik moet zeggen dat ik musicmatch jukebox (MMJ) alles behalve doeltreffend vind.. pukebox dus.
Waarom kan ik niet gewoon mappen met mp3's via verkenner naar de firewire disk van iPod slepen? Waarom kan ik een mp3 file/playlist niet gewoon via rechtermuis klik importeren naar mn iPod?
En het meest idiote vind ik nog wel dat je een map met mp3's niet naar de playlist manager van MMJ kunt slepen.
Wat ik nu doe is dus:
• Rechtermuisklik, add new playlist
• Selecteer "New playlist 1", F2, rename
• Selecteer mp3 bestanden in verkenner, sleep ze naar MMJ
• Zet bestanden op de juiste volgorde
• Klik op andere playlist en weer terug, nu staan er allemaal 0 byte bestanden, even deleten
..En dit voor iedere cd/playlist die ik toevoeg..
Dit moet toch makkelijker, beter kunnen? Laat aub zien dat ik stom bezig ben!
Ik heb mn iPod (Windows, 10gb, firmware 1.2.6) nu een half jaar, en ik moet zeggen dat ik musicmatch jukebox (MMJ) alles behalve doeltreffend vind.. pukebox dus.
Waarom kan ik niet gewoon mappen met mp3's via verkenner naar de firewire disk van iPod slepen? Waarom kan ik een mp3 file/playlist niet gewoon via rechtermuis klik importeren naar mn iPod?
En het meest idiote vind ik nog wel dat je een map met mp3's niet naar de playlist manager van MMJ kunt slepen.
Wat ik nu doe is dus:
• Rechtermuisklik, add new playlist
• Selecteer "New playlist 1", F2, rename
• Selecteer mp3 bestanden in verkenner, sleep ze naar MMJ
• Zet bestanden op de juiste volgorde
• Klik op andere playlist en weer terug, nu staan er allemaal 0 byte bestanden, even deleten
..En dit voor iedere cd/playlist die ik toevoeg..
Dit moet toch makkelijker, beter kunnen? Laat aub zien dat ik stom bezig ben!