Vandaag op mijn werk waren plotsklaps mijn winword.exe en excel.exe bestanden verdwenen. Met andere woorden ik kon geen Excel en Word bestanden meer openen terwijl ik dit 5 minuten eerder wel nog kon. Erg vreemd. een 1/2 uur erna krijgt een collega van mij allerlei storingen in Excel en wordt deze door windows afgesloten. Weer een uur later kan een andere collega van mij net zoals ik geen Word en Excel bestanden meer openen omdat zijn winword.exe en excel.exe zijn verdwenen. Bij zoeken met de zoekfunctie was niet terug te vinden van deze bestanden.
Ik heb mijn systeem vervolgens in windows gescanned met Norman antivirus en vervolgens onder dos met Nod32 en F-prot. Allen zonder resultaat. Verder nog een schijfcontrole gedaan (wie weet misschien bad sectors). Eveneens zonder resultaat.
Heeft iemand deze ervaringen ook ook gehad de laatste tijd ???
Zou het een virus kunnen zijn ???
Oja, mijn besturingssysteem in Windows 98 icm Office 97. De hardware varieerd van Pentium III (667 Mhz) tot Pentium IV (1600 Mhz) IBM machine's.
Ik heb mijn systeem vervolgens in windows gescanned met Norman antivirus en vervolgens onder dos met Nod32 en F-prot. Allen zonder resultaat. Verder nog een schijfcontrole gedaan (wie weet misschien bad sectors). Eveneens zonder resultaat.
Heeft iemand deze ervaringen ook ook gehad de laatste tijd ???
Zou het een virus kunnen zijn ???
Oja, mijn besturingssysteem in Windows 98 icm Office 97. De hardware varieerd van Pentium III (667 Mhz) tot Pentium IV (1600 Mhz) IBM machine's.