Toon posts:

-1 inzichtvol GEGEVEN

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beoordelingen: +1, +1: Inzichtvol, +1: Inzichtvol, -1: Inzichtvol, Totaal: 2 / 4x

zie hier de moderatie van -1 inzichtvol.

Iemand enig idee hoe dat kan??

/me vind het op zich wel grappig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modsysteem is nog niet geheel waterdicht, dit soort dingen komen dus voor als teveel mensen tegelijk een moderatie uitdelen.

Meer iets voor FFP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Femme zal het ongetwijfeld precies weten, maar ik heb wel een vermoeden. Waarschijnlijk bepaalt het systeem aan de hand van de score en je moderatie een "doelscore" en probeert hem daar op te zetten. In dit geval zag de laatste moderator waarschijnlijk de score op nul staan en gaf een +1 Inzichtvol. Hij had als doel de score 1. Terwijl hij aan het modden was werden er nog twee +1's gegeven en was de score 2 toen de laatste zijn beoordeling instuurde. Aangezien die het doel -1 had maakte het programma er een "-1 Inzichtvol" van. Je ziet ook wel eens iets als "+1 Overbodig", naar ik aanneem met dezelfde oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:10

Jaymz

Keep on moving !

't is simpeler :)

Er is twee keer dezelfde tag gegeven en het systeem gaat ervan uit dat de tweede persoon die dat deed dat niet had gedaan alstie iets later was geweest en de score zag nadat die eerste al gegeven was, dus draait 'tie de gegeven score om :)

Dit gebeurt dus niet als er twee keer dezelfde score maar een andere tag wordt gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tjonge, klinkt simpel zeg :P
op zich wel raar dat ie de score dan omdraaid, ze willen toch een puntje erbij geven. Dan kan ie beter 0 (van gemodereerd) erneer zetten, dat is dan het neutraalst!!

zelf had ik ook een beetje het idee van polaris, khad dit alleen nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

In feite zeggen Jaymz en polaris ook hetzelfde. Alleen Jaymz beschrijft de (versimpelde) werking en polaris beschrijft meer de achterliggende filosofie. Het komt er in ieder geval op neer dat twee ongeveer gelijk uitgedeelde moderaties niet beiden hun volle effect zullen hebben omdat beiden uitgedeeld zijn zonder dat de ander bekend was.
Pagina: 1