Toon posts:

Wie helpt mij met een script te maken ?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb nog nooit echt een script gemaakt maar, ik moet nu een script maken om een aantal servers op te schonen.
Het zit zo, de accounts zijn van de server verwijderd, maar de home dir staan er nog, nu moet er dus eens of ander script komen die gaat nakijken of de account nog bestaan, zo niet kunnen de home dir weg.

Wie o wie kan mij hier mee helpen ????

Onno

ik kom net kijken, dus heb eigenlijk nog niks, ga eerst dat form maar eens doorlezen dan...

het gaat om w2k en nt4 server, file server.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 17:15 ]

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:02
Hoi.

P&W is een forum dat gaat over zelf programmeren, en dingen bijleren. We willen je best helpen, maar post misschien eerst eens in welke taal je het wilt maken, en wat je tot nu toe al hebt.
Lees de P&W quickstart eens, en vul je topic aan met de nodige informatie.

Het is ook niet zo dat je hier een zogenaamd 'scriptrequest' kunt doen. Wij gaan het niet voor jou maken; jij zult het moeten doen. Als je wilt dat we je helpen, dan zal je met meer informatie (wat heb je al, wat heb je geprobeerd, wat lukt er niet, etc...) over de brug moeten komen.

[ Voor 35% gewijzigd door whoami op 03-04-2003 17:12 ]

https://fgheysels.github.io/

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 09:51
en wat voor´n server ´t is... ik neem aan een webserver ofzo... maarjah

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Wij in ieder geval niet: Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002)

P&W is niet bestemd voor scriptrequests. Het is bedoeld voor mensen die zelf scripts/programma's schrijven en hulp willen om een probleem op te lossen.

edit:
Spuit 11 :z

[ Voor 10% gewijzigd door kenneth op 03-04-2003 17:13 ]

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Verwijderd

Script requesten zijn niet toegestaan...

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:02
dat scriptrequesten niet toegestaan zijn is onderhande al gemeld. Er bestaat ook zo iets als een policy over reageren in 'slechte' topics. Gun de TS wat tijd om z'n post aan te passen.

https://fgheysels.github.io/

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
o_mulder Als je het zelf wilt schrijven zou ik eerst zelf even wat onderzoek gaan plegen.
Als je denkt dat wij het voor je gaan schrijven of aanreiken, dan moet ik je helaas doorverwijzen naar www.hotscripts.com of andere sites. Iig niet hier dan :)

Mocht je toch willen coden en een topic willen openen, doe dat dan via de quickstart en maak ff een nieuwe. Deze is nu een beetje 'verpest'

[ Voor 22% gewijzigd door Glimi op 03-04-2003 17:19 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.