Toon posts:

Gamecube modem probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk sinds gister broadband modem gekocht, aangesloten etc. maar ik krijg hem niet aan de praat. Ik heb quicknet gebeld maar hun hebben alleen nog maar info over xbox live.

Ik krijg deze foutmelding als ik verbinding wil maken.

"could not connect to the network. Failed to create an IP adress from DHCP server. DHCP server may not exist or may be down."

Mijn instellingen.

Automaticaly obtain an IP adress (DHCP).

DNS server automatic.

DHCP Hostname NOT SET, en hier ligt denk ik het probleem quicknet zegt dat de DHCP server automtisch ingesteld moet worden etc en ze hebben hier geen informatie over, ik heb geprobeerd om mijn eigen dhcp server ip er in te zetten die op me computer staat maar dat werkt ook niet :(, de dhcp server is denk ik ook niet alleen een ip adres etc volgens mij moet er nog iets voor "hostname etc?"

verder staan de proxy servers voor de browser niet ingesteld om dat dit niet noodzakelijk was.

• Solid-Snake
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 22:28
Gaat het nou over de Gamecube of de Xbox?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Solid-Snake schreef op 03 April 2003 @ 18:06:
Gaat het nou over de Gamecube of de Xbox?
Het gaat over de GameCube, ik snap de verwarring wel, maar je moet deze zin dan ook wel goed lezen:
Ik heb quicknet gebeld maar hun hebben alleen nog maar info over xbox live.
Quicknet heeft alleen maar informatie over Xbox Live, waardoor de topicstarter niet geholpen kan worden met z'n GameCube probleem :)

Gebruik je trouwens een router en heb je al wat dingen doorgemapt? Ik heb er niet zoveel verstand van dus ik noem ook maar wat dingen die ik eerder heb gehoord :P

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
nou, ik heb net gehoord dat je er een router tussen moet zetten om een of andere reden, heb ik dus gedaan.. en ik kom nu een stukje verder hij heeft nu verbinding maar een timeout na ... seconden

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:25
je moet denk ik de DMZ modus gebruiken als je router dit ondersteund, Dan heeft je GC geen last van de ingebouwde firewall van je router.

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik dat uitschakelen? er zit geen schakelaar oid op ofzo
Pagina: 1