Toon posts:

iiyama pro 454 zoem/broem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hello, even een vraagje,

dit beeldscherm heeft een irritante zoem/broem geluid uit de bovenkant van de achterkant. Is dit bij iedereen zo of klopt er bij mij iets niet?
bedankt

Diederik

Verwijderd

Is een teken dat ie gaat ontploffen :) Rennen joh!!

Nee heb ik geen last van, ik zou ff met je leverancier gaan bellen.

groeten,

jeffrey

Verwijderd

probeer eens een andere refresh rate

Verwijderd

dat is natuurlijk de andere mogelijkheid

Verwijderd

kom op zeg, even serieus; dit is weer echt off topic.
Misschien zit er een spoeltje in het electronisch circuit los, als je garantie nog hebt laat het dan fixen.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

TS, heb je al even met een andere refreshrate of resolutie gewerkt en gekeken of dat enige invloed had? :)

Ik heb zelf ook met een Iiyama 451 dit/zo'n probleem gehad, maar dan was het eerder een soort gepiep en dit was juist bij de resolutie/rr-combo die ik meestal gebruikte, dus die is weer terug naar de winkel gegaan :)

Kweet niet hoe lang je dit scherm nu hebt, maar als het kan en je je aan dat geluid ergert zou ik even terug gaan naar de winkel met je scherm :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-07 15:20

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Mijn oude 17 inch ging ook brommen als ie te warm werd, dan zag je ook iets gloeien achterin als je van boven keek. Na een half jaartje brommen begaf ie het.

Verwijderd

REDFISH schreef op 03 april 2003 @ 18:25:
Mijn oude 17 inch ging ook brommen als ie te warm werd, dan zag je ook iets gloeien achterin als je van boven keek. Na een half jaartje brommen begaf ie het.
offtopic: als je al iets ziet gloeien, dan ga je toch kijken wat het is en fix je het :?
Niet echt slim om door te gaan.

edit: topic starter hoe oud is je monitor nou?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 19:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
thnx voor de reply's.

denk dat ie nu op een jaartje zit ofzo, iets korter, heb em online gekocht bij maxpc volgens mij. das dan wel weer irritant als je zo'n ding moet retouren dat het geen fysieke winkel is.. maarja. ik moet hier dus maar es achteraan gaan..

bedankt..

andere reso's helpen nie

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

ik heb deze monitor zelf ook (1280x1024 op 100Hz) en heb er geen problemen mee, echter ik gebruik wel de op deze site beschikbare driver voor deze monitor, zodat Windows altijd weet welke resoluties hij wel en niet aan kan volgens de specificaties (is nooit weg dacht ik zo ;)). Probeer het dus ook eens met die drivers. De kans dat het helpt is niet zo heel groot denk ik, maar je weet het maar nooit :)

Helpt het niet, dan zou ik, zoals hierboven ook al gesuggereerd werd, maar even naar je leverancier gaan voor evt. reparatie/inruil (garantie), succes :)

Hoi

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

gebruikt iiyama geen teleplan voor het fixen van schermen in nederland? Tip: neem het gebrom voor lief, als je hem naar Teleplan moet opsturen krijg je ontzettend veel gedonder en problemen. Bovendien heb je dan kans dat je scherm nog erger wordt beschadigd en als gemaakt wordt teruggebracht. Lees maar een paar topics hierover, ze zijn met de search wel te vinden.

MechWarrior || Monsters Game

• Psychops
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 19:53
Zelfde scherm maar nog nooit last van gehad. echt super ding. mischien toch maar even bij de winkel langs ???

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 16:38:
hello, even een vraagje,

dit beeldscherm heeft een irritante zoem/broem geluid uit de bovenkant van de achterkant. Is dit bij iedereen zo of klopt er bij mij iets niet?
bedankt

Diederik
Nu je het zegt...net alsof iemand met een scheerapparaat bezig is in je monitor.

• Frenkie567
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-01-2022
Ik heb dezelfde monitor en ook dit irritante zoem/brom geluid.
Bij mijn oude 15 inch monitor had ik dit ook, dus ik denk dat het niet veel kwaad kan.
Bovendien maakt de 17 inch monitor van mij pa af en toe een hoog (zacht) fluitend geluid.
Zelfs mijn Panasonic breedbeeld TV bromt een beetje. Het zal wel zo horen.

En zoals GambitRS ook zegt, ik heb zelf geen zin om de monitor na te laten kijken door Teleplan...

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 23:03:
thnx voor de reply's.

denk dat ie nu op een jaartje zit ofzo, iets korter, heb em online gekocht bij maxpc volgens mij. das dan wel weer irritant als je zo'n ding moet retouren dat het geen fysieke winkel is.. maarja. ik moet hier dus maar es achteraan gaan..

bedankt..

andere reso's helpen nie
Iiyama heeft toch 3 jaar On-Site garantie, laat lekker zitten die winkel dan, gewoon Iiyama bellen :7

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
mijn NEC-monitor heeft dit ook, ik heb 3 jaar on-site, tm juni dit jaar, ik ga ze toch eens bellen. Het is nu een half jaar ofzo dat ik het merk. Het wordt tijdelijk minder als ik de refresh en/of resolutie aanpas.

Overigens heb ik ook een nieuwe Philips 109P40 hierdoor laten omruilen. De nieuwe was niet geheel stil, maar vrijwel niet hoorbaar.

Verwijderd

Heb je dit trouwens altijd? Dus ook als de pc nog niet opgestart is of zelfs uit staat? Als dat het geval is, is het zeker een hardware probleem.
Pagina: 1