Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
verwissel de stekkertjes....of reinstall je drivers....
wil soms ook welleens helpen om ff naar 2-speaker te schakelen en daarna weer naar 4...
wil soms ook welleens helpen om ff naar 2-speaker te schakelen en daarna weer naar 4...
Plugjes erverkeerd om in ingedaan
daar zou ik maar eens naar kijken. het kan weinig met drivers te maken hebben, als je deze niet onlangs hebt geupdate, of hebt aangepast
daar zou ik maar eens naar kijken. het kan weinig met drivers te maken hebben, als je deze niet onlangs hebt geupdate, of hebt aangepast
nope plugjes zitten zoals ze altijd hebben gezeten, zoals het hoort, de optie om ff naar 2 speaker te schakele helpt ook niet
ik zal ff driver re-install probere
[ Voor 14% gewijzigd door domi235 op 03-04-2003 16:29 ]
verwijder de drivers eens, van je geluidskaart, en installeerd deze opnieuw,-DomiNator- schreef op 03 april 2003 @ 16:28:
nope plugjes zitten zoals ze altijd hebben gezeten, zoals het hoort, de optie om ff naar 2 speaker te schakele helpt ook niet
dit heeft bij mij ook geholpen, toen ik geen geluid meer had op me rear rechts.
suc6
Verwijderd
start creative surround mixer eens op, dan hoor je een stem die bijv zecht rechts en dan moet het geluid ook van rechts komen, zoniet dan een beetje met je draden klooien
heb net reinstall van drivers gdaan werkt niet, kijk dalik wel ff naar me kabels die volges mij echt wel goed zitte. BTW dat stemmetje zegt dus links en rechts wel goed maar voor en achter draait ie om
je hebt gewoon je kabels er andersom ingedaan
, de kabels die "kabels die volges mij echt wel goed zitte" zitten gewoon andersom. Ik dacht eerst nog dat het misschien niet zo was, maar je hebt dus voor een LAN party je speakers unplugged en daarna weer aangesloten en weet "bijna zeker" dat je ze niet omgedraaid hebt.
Dan draai je ze toch gewoon terug?
Dan draai je ze toch gewoon terug?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()