Hallo, ik heb hier een HP Printserver staan, de: HP Jetdirect EX Plus en die kun je zelf een IP adres toewijzen. Maar ik had er vroeger JetAdmin voor. Ik ben deze kwijt geraakt en na enig zoekwerk heb ik deze ook op internet niet kunnen vinden. Iemand verder een idee of een adres waar ik deze haal?
Verwijderd
Het is idd niet gratis te downloaden lijkt het, ik ben ook eens op zoek geweest, Ben bang dat je bij hp zal moeten aankloppen voor een nieuw cdtje.
Het is een progje van nix, er is tog zeker wel iets op HP te vinden (maar ik zie het nietVerwijderd schreef op 03 April 2003 @ 16:26:
Het is idd niet gratis te downloaden lijkt het, ik ben ook eens op zoek geweest, Ben bang dat je bij hp zal moeten aankloppen voor een nieuw cdtje.
Verwijderd
Heb je misschien het IP-adres van wat de Printserver nu heeft? Dan kun je middels Internet Explorer hem opnieuw configureren!
Verwijderd
Je kan dat apparaat via telnet beheren. De recentere modellen zijn zelfs via een web interface te beheren.
Als je het IP adres niet meer weet:
1. stekker eruit
2. reset knop inhouden
3. stekker erin
4. 15 tellen wachten
5. reset knop loslaten
Nu vraagt de box via DHCP/BOOTP een nieuw IP adres aan, die kan je eenvoudig genoeg opzoeken in de logs van de server. Hierna telnet/web naar dat IP adres en aanpassen...
1. stekker eruit
2. reset knop inhouden
3. stekker erin
4. 15 tellen wachten
5. reset knop loslaten
Nu vraagt de box via DHCP/BOOTP een nieuw IP adres aan, die kan je eenvoudig genoeg opzoeken in de logs van de server. Hierna telnet/web naar dat IP adres en aanpassen...
Verwijderd
Volgens mij ben ik idd in de war met dat progje van Intels printseversa3vantilburg schreef op:
[...]
Het is een progje van nix, er is tog zeker wel iets op HP te vinden (maar ik zie het niet). Maar ik heb ooit eens gratis een Cdtje gehad!
Ik ondersteun geen DHCP. Maar hoe kom ik er dan met m'n browser bij? Weet iemand dat? IP op dit moment: 192.168.1.15Terminator_T100 schreef op:
Je kan dat apparaat via telnet beheren. De recentere modellen zijn zelfs via een web interface te beheren.
1. stekker eruit
2. reset knop inhouden
3. stekker erin
4. 15 tellen wachten
5. reset knop loslaten
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 16:35 ]
als je het ip niet weet... zit er geen knopje op dat je een configuratie page print (staat het IP op)
gewoon intypen in je browser?
maar 'n antwoord op je vraag in je topicstart: misschien werkt hp web jetadmin wel?
Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 16:35:
[...]
Ik ondersteun geen DHCP. Maar hoe kom ik er dan met m'n browser bij? Weet iemand dat? IP op dit moment: 192.168.1.15
maar 'n antwoord op je vraag in je topicstart: misschien werkt hp web jetadmin wel?
[ Voor 74% gewijzigd door blackd op 03-04-2003 16:37 ]
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
't huidige IP is bekend maar wil even een aanpassing doen. IP ff veranderen want ik heb een IP conflict. Het gaat me alleen om het veranderen ervan!blackd schreef op:
als je het ip niet weet... zit er geen knopje op dat je een configuratie page print (staat het IP op)
of ... hp web jetadmin zoeken & installeren.
[...]
Verwijderd
Jetadmin 6.5: http://www.downseek.com/download/4321.asp
Is nog steeds gratis te downloaden hoor.
Is nog steeds gratis te downloaden hoor.
WebJetAdmin Download
[edit]
damn... ik moet toch sneller zijn...
btw: de laatste is versie 7.2
[edit]
damn... ik moet toch sneller zijn...
btw: de laatste is versie 7.2
[ Voor 31% gewijzigd door TheGhost op 03-04-2003 16:40 ]
I'm not weird, I'm a limited edition
http://www.downseek.com/download/4321.asp
Kun je HP Web JetAdmin - 6.5 downloaden.
Of bedoel je dat niet?
Kun je HP Web JetAdmin - 6.5 downloaden.
Of bedoel je dat niet?
Alle software voor JetDirect apparatuur is in principe gewoon bij HP zelf te downloaden, soms vergt het idd. wat zoekwerk
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
http://www.hp.nl/products...etadmin_6.5/ws-index.html
Dus helemaal niet moeilijk om op hp te zoeken ;x wat isser zo moeilijk aan
ging net ff kijken en hij doet het...
Dus helemaal niet moeilijk om op hp te zoeken ;x wat isser zo moeilijk aan
ging net ff kijken en hij doet het...
Pagina: 1