Compaq 1020V Laptop met Ati I340 kaart traaaag

Pagina: 1
Acties:

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-01 18:08

Ermo

the syntax is painful...

Topicstarter
In de specs wordt deze grafisch kaart omschreven als een prima kaart voor 2D en 2D applicaties. Nu heb ik die laptop en hij is gewoon niet vooruit te branden tijdens CC Generals. De gameplay is prima maar het scrollen in de game is supertraag.

- Nieuwe driver opgehaald
- Nieuwe bus master driver geinstalleerd

Ik kan ook nergens vinden waar ik het geheugen dat de grafische kaart mag gebruiken (standaard 32 MB max 128 MB) kan instellen.

Graag hulp / tips :O

• mc_Emperor
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 11:27
Ermo schreef op 03 april 2003 @ 16:03:
In de specs wordt deze grafisch kaart omschreven als een prima kaart voor 2D en 2D applicaties. Nu heb ik die laptop en hij is gewoon niet vooruit te branden tijdens CC Generals. De gameplay is prima maar het scrollen in de game is supertraag.

- Nieuwe driver opgehaald
- Nieuwe bus master driver geinstalleerd

Ik kan ook nergens vinden waar ik het geheugen dat de grafische kaart mag gebruiken (standaard 32 MB max 128 MB) kan instellen.

Graag hulp / tips :O
Ik denk dat je 2d en 3d applicaties bedoeld. Met die zin bedoelen ze applicaties geen spellen, in iedergeval geen zware. Die videokaart is sowieso een chip met gedeeld geheugen en daardoor niet erg snel. Ik zit zelf ook voor een nieuwe laptop maar daarin wil ik een echte videokaart met dedicated videogeheugen. Een geforce 4 of een Radeon 9000 ofzo.

[ Voor 24% gewijzigd door mc_Emperor op 03-04-2003 20:21 ]

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-01 18:08

Ermo

the syntax is painful...

Topicstarter
Weet niemand waar ik de grote van het video-geheugen kan instellen???