Verwijderd

Topicstarter
heeft deze tel geen tril functie..

heb nu een 5210 maar die begint een beetje nie te doen wak wil :P
en de 5100 = ook spatwater dicht en stoot vast en toch met kleure scherpje :D

maar als hij geen tril functie heeft = et nie echt intressant
of is dit later nog in te bouwen??

't gaat dus hierom:

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/5100/pics/pp_5100_inbox.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 15:44 ]

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
heeft wel degelijk trilfunctie :)

• -ETz-candyman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06-2024
Het heeft TOTAAL wel een trilfunctie, ik heb zo'n machientje en ben er heel gelukkig mee (in het zwart)
moest je de moeite trouwens doen om de NOKIA site is te bezoeken of gewoon op goegel te kijken wist je maar al te goed dat het een trilfunctie heeft

Verwijderd

Topicstarter
hmm heb ik de noia site gekeken.. hmm zal noges kijkuh

Verwijderd

Topicstarter
5210
Belangrijkste kenmerken: Xpress-on™ Shells bovenaan en onderaan die bescherming bieden tegen spatten, stof en stoten, pasteloranje achtergrondverlichting, digitale klok over het volledige scherm als optioneel profiellogo, ritmische achtergrondverlichting en trilfunctie, WAP, chronometer, timer, thermometer, doeltreffend kalenderbeheer, 5 spelletjes.

5100
Belangrijkste kenmerken: Bescherming tegen spatten, stof en schokken, kleurenscherm met hoge resolutie, ondersteunt het downloaden van Java™-toepassingen, multimedia messaging (MMS) met compatibele toestellen, polyfone MIDI-beltonen, FM-stereoradio, geïntegreerde handenvrije luidspreker, zaklantaarn, thermometer, calorieteller, timer, chronometer, geluidsmeter.

btw wat moet ik me bij calorieteller voorstellen????

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 15:52 ]

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:44
Volgens mij trilt ie alleen niet als ie in de lader zit, mijn 7210 iid geval niet
Pagina: 1