{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
hier is een plaatje

en een linkje
http://www.bikenet.nl/Exi...de=00$&Naam=Mini%20racers

en een linkje
http://www.bikenet.nl/Exi...de=00$&Naam=Mini%20racers
[ Voor 31% gewijzigd door MokerHamer op 03-04-2003 15:31 ]
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
Gaaf !!!!!
Atari 4 ff'r 😊
tnx voor de juiste link....die van mij was te lang ofzo?
Maar goed....het id was ok.
volgende keer de HELE link in de volgende code stoppen:BeCool schreef op 03 April 2003 @ 15:32:
tnx voor de juiste link....die van mij was te lang ofzo?![]()
code:
1
| [url=http://www.woei.nl/blaat.htm]klik hiero, of zoiets[/url] |
Kan er niks misgaan
Zo he, das kewl 
Eerst de auto's, nu een motor, wat volgt ?
Eerst de auto's, nu een motor, wat volgt ?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
tanks ! check de laatse kijk
kunnne op elkaar schieten ( soort spelletje )
met rubs banden
kunnne op elkaar schieten ( soort spelletje )
met rubs banden
staat dat ding op 2 wielen? Of hebdie support wieltjes? Lijkt me moeilijk sturen met alleen 2 wielen
Vriend van mij heeft ook een remote control motor. Rijd heel aardig hoorGsJosh schreef op 03 April 2003 @ 16:32:
staat dat ding op 2 wielen? Of hebdie support wieltjes? Lijkt me moeilijk sturen met alleen 2 wielen
Géén hulpwieltjes
joh? stuurt dat niet supermoeilijk? ZwabberZwabber
kan je me vertellen hoe dat werkt? ik zag ze in de modelbouw winkel staan hier maar ik snap niet hoe ze evenwicht houdendbzfan schreef op 03 april 2003 @ 16:37:
[...]
Vriend van mij heeft ook een remote control motor. Rijd heel aardig hoor
Géén hulpwieltjes
mooie rubberen banden met profiel enzo motor ook net echt.. dikke uitlaten erop.. alleen alles net iets kleiner.
Er bestaan uiteraard ook grotere motoren waarmee echt wedstrijden worden gedaan,
en dan bedoel ik geen brandstof, maar echt op een batterij. Zal wel langer meekunnen
Je zou eens bij Robbe kunnen kijken...
Quartel Modelbouw, voor degenen die in amsterdam wonen of pijnacker en omgeving, verkoopt al dit soort dingen. Ook auto's etc.. tanks miss ook wel
en dan bedoel ik geen brandstof, maar echt op een batterij. Zal wel langer meekunnen
Je zou eens bij Robbe kunnen kijken...
Quartel Modelbouw, voor degenen die in amsterdam wonen of pijnacker en omgeving, verkoopt al dit soort dingen. Ook auto's etc.. tanks miss ook wel
hoe hard gaat dat dingetje...
Verwijderd
Die dingen blijven waarschijnlij in evenwicht door het vliegend wiel principe... Was geloof ik iets van 1 gedeel van het wieltkje sterk verzwaren.. als hij dan hard gaat draaien kleeft het hele motorje als het ware aan de grond.
als iemand hem heeft wil ik wel een korte soort van review...
Ik heb de auto varriant ervan in de kast staan hiero, leuke dingetjes hoor en gaan nog aardig "hard"voor die kleine karretjes
Breek je nek voorzichtig
Sorry, kzou het echt wetenPixal schreef op 03 April 2003 @ 17:21:
[...]
kan je me vertellen hoe dat werkt? ik zag ze in de modelbouw winkel staan hier maar ik snap niet hoe ze evenwicht houden
mooie rubberen banden met profiel enzo motor ook net echt.. dikke uitlaten erop.. alleen alles net iets kleiner.
Pagina: 1