2/ je hebt geen geduld
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Janoz(at)tweakers.net
Trouwens, zowel ik als Janoz hebben het topic gesloten. Ik denk dus wel dat het redelijk terecht dicht was.
Je moet je gewoon eens in de materie verdiepen. Javascript is clientside en daarmee ga je geen DB access kunnen mee verwezenlijken. (Tenzij je het als serverside asp script gebruikt).
Trouwens, je hebt de tip gekregen die je in de goeie richting duwt: PHP , ASP of ASP.NET
[ Voor 49% gewijzigd door whoami op 03-04-2003 15:22 ]
https://fgheysels.github.io/
Kijk, als ik nu een vraag zou stellen met daarin een vraag om een script voor me te schrijven. Ik ben nog niet helemaal thuis in het php-gebeuren en krijg niet eens de kans om even op gang geholpen te worden.
nav je reactie:
Ik ben nu alweer een stap verder. Dat is toch een meer duidelijke uitleg dan alleen roepen: PHP?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 15:25 ]
Janoz heet Janoz, en geen litemodVerwijderd schreef op 03 april 2003 @ 15:24:
wrm heet ie dan litemod?
Janoz is een fullmod, ik ben een litemod.
Kijk, als ik nu een vraag zou stellen met daarin een vraag om een script voor me te schrijven. Ik ben nog niet helemaal thuis in het php-gebeuren en krijg niet eens de kans om even op gang geholpen te worden.
Je vroeg toch enkel een tip in de goeie richting?
Nu kan je een tutorial zoeken van php of asp(.NET)
https://fgheysels.github.io/
Door Janoz (Moderator P&W) - Thursday 03 April 2003 15:10Verwijderd schreef op 03 april 2003 @ 15:24:
wrm heet ie dan litemod?
ondertitel: !litemod
mjah daar was de vraag ook niet echt naarKijk, als ik nu een vraag zou stellen met daarin een vraag om een script voor me te schrijven. Ik ben nog niet helemaal thuis in het php-gebeuren en krijg niet eens de kans om even op gang geholpen te worden.
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ey!! Macarena \o/
Het is in ieder geval waarschijnlijker dan dat je een schaap bent. Ik heb nog nooit een schaap zien typenRaZ schreef op 03 April 2003 @ 15:26:
Dan zet ik in m'n ondertitel dat ik Forum Owner ben, geloofd iedereen dat dan?
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Da's m'n Sig, niet me ondertitelMr. Liu schreef op 03 April 2003 @ 15:28:
[...]
Het is in ieder geval waarschijnlijker dan dat je een schaap bent. Ik heb nog nooit een schaap zien typen
Ey!! Macarena \o/
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.