Hoe reparatiedienst benaderen.....

Pagina: 1
Acties:

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:08
Sinds vandaag heb ik mn ongerepareerde telefoon terug.
3 week geleden mn foon opgestuurd naar de reparatiedienst om een accu probleem te verhelpen en verder niks. Na 2 week krijg ik een brief dat mn foon open is geweest door derden en dus niet gerepareed word, opties: afstand doen of E30 betalen. Natuurlijk E30 betaald en weer meegenomen. Na mijn sim thuis er weer ingedaan zie ik dat de telefoon geheel gereset is(waar geen enkele aanleiding voor was), vuil(stof,poeder ofzo) achter het display zit en onder het stof zit(binnenkant bij de accu). Welke stappen kan ik nu ondernemen? heb ooit mn foon al eens eerder daar gehad en het duurde toen 7 week voordat ik hem terughad en een tig-tal kwaaie teleoon gesprekken had gevolgd. Met mijn huidige probleem(dat die open was geweest) is al eens achteraan gebeld met de mededeling dat zij niet konden herleiden dat die open geweest was ten tijde van de reparatie(vorige rep.) destijds en dat dit een opzich staand feit was/is 8)7

Uiteraard ga ik een brief schrijven maar wat ik nog meer doen?

no comment

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Als ik jou was, had ik ook naar de Consumentenbond gebeld en gevraagd wat redelijk is om te vragen/eisen. Telefoon nr. is 070 445 45 45. Als het goed is kunnen zij jou helpen!

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"