Verwijderd

Topicstarter
Lo all,

ik heb de iPAQ H5450 en die heeft onder de batterij een plaats zitten voor een SIM-kaart.. Nu wil ik weten of ik mijn Pocket PC 2002 software kan upgraden naar Pocket PC 2002 Phone Edition. Iemand enig id..?

Thx..

M4RTiN.

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De software voor de Phone Edition staat los van het besturingssysteem. Met b.v. een XDA moet je twee updates uitvoeren de eerste is de OS (PocketPC 2002) de ander is de z.g.n. radio stack (Soft GSM module). Ik denk niet dat het zo makkelijk is als jij verwacht.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:05

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Pocket PC 2002 = een OS voor PDA's

Pocket PC 2002 Phone Edition = een OS voor telefoons met PDA functies

Volgens mij gaat dat niet werken. Waarom zou je dat eigenlijk willen? PPC 2002 PE is veel beperkter dan PPC 2002

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Roko
  • Niet online
Johnny schreef op 03 April 2003 @ 14:16:
Waarom zou je dat eigenlijk willen? PPC 2002 PE is veel beperkter dan PPC 2002
Tuurlijk niet joh, zijn beide hetzelfde OS. De beperkingen zitten in de hardware van het apparaat, (wel/geen bluetooth, wel/geen gps e.d.). Gewoon een prijs/kwaliteit kostenplaatje. Ik denk dat je in de war bent met Microsoft Smartphone software, die is inderdaad veel beperkter dan PocketPC Phone Edition.

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:31

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Is het niet zo dat die simhouder geen volwaardige simhouder is? Er zitten toch maar 3 contacten daar?

*empty*

Verwijderd

Topicstarter
Roko schreef op 03 April 2003 @ 13:30:
De software voor de Phone Edition staat los van het besturingssysteem. Met b.v. een XDA moet je twee updates uitvoeren de eerste is de OS (PocketPC 2002) de ander is de z.g.n. radio stack (Soft GSM module). Ik denk niet dat het zo makkelijk is als jij verwacht.
Waar haal ik dan die updates vandaan? (er even vanuit gaande dat m'n pda over de hardware beschikt om als telefoon te functioneren) Ik kan op de microsoft site nix vinden.. :?

• Roko
  • Niet online
De updates worden uitgegeven door de leveranciers van de hardware (T-Mobile, O2, Orange enz) niet door Microsoft. Dat doen ze omdat de software taillor-made is voor de hardware en onderling vaak niet uitwisselbaar is. Die voor de O2 XDA vind je b.v. hier:

http://www.online.o2.nl/productinfo/xda/nieuwesoftware1/

Ik zou er niet mee gaan lopen klooien, of je moet het niet erg vinden als je je iPaq onbruikbaar maakt. :)

Verwijderd

Topicstarter
Roko schreef op 03 April 2003 @ 15:10:
De updates worden uitgegeven door de leveranciers van de hardware (T-Mobile, O2, Orange enz) niet door Microsoft. Dat doen ze omdat de software taillor-made is voor de hardware en onderling vaak niet uitwisselbaar is. Die voor de O2 XDA vind je b.v. hier:

http://www.online.o2.nl/productinfo/xda/nieuwesoftware1/

Ik zou er niet mee gaan lopen klooien, of je moet het niet erg vinden als je je iPaq onbruikbaar maakt. :)
Hmm.. het is de iPAQ van m'n baas.. Ik zeg hem gewoon waar ie moet zoeken, de rest zie ik vanzelf wel.. :) Thx m8!
Pagina: 1