Waar issie?
Kijk es in je profile, moet je even aangeven welke er geshowd moet worden
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
http://gathering.tweakers.net/usericons/11463/icon.gif
Daar
(als je hem even goed upload dan
)
Daar
[ Voor 33% gewijzigd door DeMoN op 03-04-2003 13:17 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
GoT fileserver ligt er tijdelijk uit denk ik.
Godfather Bodybuilding topic reeks
De mijne:
http://gathering.tweakers.net/usericons/24313/RTC.jpg
Die van hem:
http://gathering.tweakers.net/usericons/11463/icon.gif
Lijkt me niet dus
Of zit ik naar mijn cache te staren?
[ Voor 9% gewijzigd door DeMoN op 03-04-2003 13:21 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
.
Verwijderd
zo ver waren wij ook al
gewoon effe je pic op je eigen server/webspace zetten en je probleem is opgelost
Door een foutje zijn een aantal usericons verdwenen.
Ik gebruik rsync om de scripts op alle servers hetzelfde te laten zijn, maar door een directory die fout stond ging hij daar files uit verwijderen. Ondanks dat ik hem asap afkapte zijn er toch nog een paar usericons verdwenen, je zult dus het opnieuw moeten uploaden.
Ik gebruik rsync om de scripts op alle servers hetzelfde te laten zijn, maar door een directory die fout stond ging hij daar files uit verwijderen. Ondanks dat ik hem asap afkapte zijn er toch nog een paar usericons verdwenen, je zult dus het opnieuw moeten uploaden.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Tsss.. en mijn icoon was ook opeens foetsie... Kees.... In de hoek jij!
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
* Freee!! is ook één van de getroffenen. Ik zie het icoontje nog wel in diverse draadjes, anderen maken me er op attent.
* Freee!! heeft weer een aantal icoontjes omhoog getrapt.
* Freee!! zegt: Foei Kees
* Freee!! heeft weer een aantal icoontjes omhoog getrapt.
* Freee!! zegt: Foei Kees
[ Voor 27% gewijzigd door Freee!! op 03-04-2003 13:42 ]
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Jemig.... Dusty!dusty schreef op 03 April 2003 @ 13:33:
Tsss.. en mijn icoon was ook opeens foetsie... Kees.... In de hoek jij!
Leef jij ook nog?
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
* ZeroVince makes a mental note: voortaan lokale versie niet verwijderen..
Ik wel
New Order forever
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
New Order
FF On-Topic: Ik heb er eigenlijk vrij weinig van gemerkt, sommigen lopen al langer met een mooi rood X'je...
[ Voor 16% gewijzigd door Devster op 03-04-2003 14:03 ]
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Mijn icoontjes zijn ook verdwenen.. Ik had ze dus niet op pc meer staan dus ik ben mijn vos icoontje kwijt. Maar een koe is ook koel
overigens worden de missende icoons nu uit een recente backup teruggekopieerd.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.