Ìk moet voor een van onze winkels de computer fixen en het komt erop neer dat ik een ander moederbord, geheugen, en proc erin heb gezet. (Allemaal uit een Packard Bell). Als ik nu de oude HD erin plug geeft hij continu een rood lampje, hij start op tot de proc en bus speed in beeld staan maar verder komt hij niet.
Opstelling ->
HD master / CD-ROM slave -> rood
HD slave / CD-ROM master -> rood
HD alleen (master) -> rood
Ik heb er een nieuwe kabel opgezet, gecontroleerd of hij niet omgegedraaid zat en alles klopt tot nu toe. Ik moet zo snel mogelijk klaar zijn want het is een administratiecomputer en het werk stapelt zich al een week op inmiddels dus vandaar dat ik ben ingeroepen, maar nu zit ik dus zelf met een probleem.
Wie weet wat er aan de hand kan zijn?
HD draait wel, en lampje in HD zelf brandt ook maar dat rode lampje geeft toch aan dat er iets niet in de haak is
Opstelling ->
HD master / CD-ROM slave -> rood
HD slave / CD-ROM master -> rood
HD alleen (master) -> rood
Ik heb er een nieuwe kabel opgezet, gecontroleerd of hij niet omgegedraaid zat en alles klopt tot nu toe. Ik moet zo snel mogelijk klaar zijn want het is een administratiecomputer en het werk stapelt zich al een week op inmiddels dus vandaar dat ik ben ingeroepen, maar nu zit ik dus zelf met een probleem.
Wie weet wat er aan de hand kan zijn?
HD draait wel, en lampje in HD zelf brandt ook maar dat rode lampje geeft toch aan dat er iets niet in de haak is
Connaisseur des femmes