Toon posts:

AGP 4x probleempje..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Aopen p256 deluxe geforce2 gts (weet ik, achterhaald..). Het euvel is dat de kaart maar op agp 2x loopt, daar waar het 4x aan zou moeten kunnen.

Je zou de bios in moeten kunnen komen bij het opstarten. Dat werkt bij mij echter niet. Het is me 1x gelukt, en ra ra, de slettebak stond maar op 2x afgesteld. In de bios kon ik echter niets doen om de kaart op 4x agp te zetten (hing meteen). hierna nooit meer in de bios kunnen komen.

heb de kaart er al uitgehaald om te kijken naar jumpers, maar geen aanwezig om het ding op 4x te poffen.

Aldus nu: HOE KRIJG IK DIE SLET OP 4x agp??!?!?! Is er een proggie in Windhoos die dat kan?

system specs:
ECS elitegroup k7s5a MOBO (award bios)
256mb 2100 apacer

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Heb je al gekeken of er een nieuwere bios beschikbaar is? Misschien is het wel een bugje in je huidige bios :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
nope, geen nieuwe bios |:(

• D3ton4tor72
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-04 11:57

D3ton4tor72

HardwareFetisjist

je zou rivatuner kunnen proberen, daar zou het mee moeten lukken, maar ondanks dat zou je het inderdaad vanuit je bios in moeten kunnen stellen.

Heb je niet per ongeluk een keer verkeerde bios in je mobo geflasht (no offense) >:)

Verwijderd

Topicstarter
Neu, geen verkeerde bios geflashed. :)
Ben met geforce tweak utility een einde gekomen. de kaart staat volgens de util op 4x :) , maar in alle benchmarks staat nog steeds 2x...odd.
8)7