Toon posts:

[OE] Inlogwachtwoord fout, webmail werkt wel *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HAllo,

Ik heb gezocht maar geen een onderwerp op tweakers die dit probleem heeft.

Ik Heb namelijk het volgende ik heb Outlook Express (de versie die standaard met winXP meekomt) nu is het zo dat ik een Adsl verbinding heb en als ik nu mijn mail ga ophalen blijft hij om een inlognaam en ww vragen (direct na het verfieren). Hoe kan ik dit oplossen? Hij zegt eerst verbonden dan krijg ik verfieren en dan zegt hij FOUT. Het inlognaam en wachtwoord zijn 200% GOED dus iemand een oplossing??

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 15:29

MAZZA

Barbie is er weer!

Heb je webmail bij je provider? Zoja probeer daar je login/ww combi eens...

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb bij tiscali een account en op hun site kan ik wel gewoon goed inloggen terwijl ik hetzelfde inlognaam en ww gebruik dus nog een ideetje?? ik heb het bij verschillende accounts en providers gebprobeerd allemaal zelfde probleem dus iemand???

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 09:14

Zjemm

...

dit heb ik ook gehad....
uiteindelijk bleek ik mijn inlognaam met een hoofdletter geschreven te hebben wat dus niet de bedoeling was

ik zou zeggen probeer het account nog eens aan te maken

opensecure.nl

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
die link kan ik niks mee omdat ook al voer ik mijn wachtwoord goed in hij blijft er constant om vragen dat hij hem niet onthoudt is nog niet zo erg maar dat als ik hem goed invoer hij er nog om blijft vragen hij gaat gewoon niet door de verfiatie heen dus misschien iemand een ander ideetje???

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 12:12 ]

Verwijderd

Misschien moet je bij de eigenschappen van je mail bij het tabblad server, even aanvinken dat verificatie vereist is en dan nogmaals je inlog en ww invullen

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 12:14 . Reden: schrijffoutje ]

Verwijderd

Topicstarter
staat al aangevinkt!!!! maar hij onthoudt het wachtwoord wel alleen gaat hij NIET door de verficatie heen!!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En deze optie's dien je dus niet aan te vinken. De volgende optie's ontvinken:

Aanmelden met beveiligd-wachtwoordverificatie
Voor deze server is verificatie vereist

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• marquis
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-07 11:19
Correct me if i'am wrong.
Klopt je SMTP en je POP3 wel?
Krijg je namenlijk ook zoiets.

Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)

Verwijderd

Topicstarter
oke gedaan maar hij vraagt er nog steeds om dus nog een ideetje misschien??

Verwijderd

Topicstarter
mijn smtp en pop staan goed 200% zeker

• marquis
Heb je ook al geprobeerd om achter je gebruikers naam je @tiscali.nl te zetten???

• marquis
marquis schreef op 03 april 2003 @ 12:24:
Heb je ook al geprobeerd om achter je gebruikers naam je @tiscali.nl te zetten???
Als je daar je mail host, bedoel ik dan.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat had ik ook al geprobeerd maar als ik die vinkjes uitzet van wat Xceed zei dan vraagt hij nog steeds om het wachtwoorde en inlognaam dus!?!?!?

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 09:14

Zjemm

...

ik zou toch je hoofdletters enzo in je LOGIN en PASS nog eens na sjekke

opensecure.nl

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Is die ADSL wel van Tiscali?

edit:
Ik weet niet of het wel mogelijk is om een tiscali account te hebben zonder bij hun ADSL te hebben, dus vergeef me mijn vraag als dat niet kan

[ Voor 89% gewijzigd door Ruzor op 03-04-2003 13:32 ]

[This is what you get when you mess with us]

• zAb
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 17:46

zAb

Net

Wat in deze wel eens wilt helpen is opnieuw een email profiel aan te maken.

.

Verwijderd

Topicstarter
ADSL is van HCCNET en een nieuw email profiel heb ik ongeveer 20 keer gedaan hielp ook niet iemand ideetjes?

Verwijderd

Microsoft Knowledge base article number 264672 OLEXP: Your Outlook Express Password Is Not Retained in Windows 2000 or XP :)

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 13:04

Nulnulnix

BOFH

Je kunt natuurlijk e.e.a. testen onder Outlook i.p.v. Outlook Express.

We have just one world, but we live in different ones...

Verwijderd

Topicstarter
Nee lees hierboven!!!!!!!!!!! is al een keer genoemd en ook al op gereageert dat het niet was wat ik zocht!!! :*)

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat zou ik kunnen doen!! maar stel nu dat het werkt onder Outlook en niet onder Outlook express?? wil toch graag met outlook express blijven werken!!!!! maar ik ga het vanmiddag effe proberen

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Bij 12move (dochter van Tiscali) is het niet mogelijk om je mail op te halen als je niet ingebeld bent via 12move. Ik had namelijk precies hetzelfde probleem, 12move ge-emaild en die schreven terug dat je per se ingebeld moest zijn via 12move. Misschien is dat in jouw (ADSL) geval ook zo?

[This is what you get when you mess with us]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

offtopic:
arragon_jaap, zou je svp je ondertitel kunnen aanpassen, hij komt de lay-out niet echt ten goede ;)

Titelfix, een hoop mensen reageren op je topictitel, en die beschreef je probleem niet echt.

En ik ben bang dat het toch echt ergens gegevens zijn die verkeerd zijn ingevoerd, als je gewoon een nieuw account aanmaakt met behulp van de volgende gegevens:
code:
1
2
POP3-server : pop3.tiscali.nl
SMTP-server: smtp.tiscali.nl
Neem aan dat deze wel goed staan., maar gewoon een compleet nieuw account proberen in OE dus :).

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat kan natuurlijk maar tiscali is gewoon webmail dus zou hij het moeten doen!!!1 ik heb thuis een ADSL 1536 mbps van mxstream (euronet) en daar doet alles het feilloos maar kom ik bij een kennis doet hij het niet!!! dus ik zou het niet meer weten.

Verwijderd

Topicstarter
sorry verkeerd gekeken dus ja dan je voor het aanpassen van de topictitel

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 09:58 . Reden: niet goed gekeken ]

• GaveGozer
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09-2025

GaveGozer

That's Me

Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 09:56:
Ja dat kan natuurlijk maar tiscali is gewoon webmail dus zou hij het moeten doen!!!1 ik heb thuis een ADSL 1536 mbps van mxstream (euronet) en daar doet alles het feilloos maar kom ik bij een kennis doet hij het niet!!! dus ik zou het niet meer weten.
is dat dus niet het probleem dat je ingebeld moet zijn vanaf je "thuis" verbinding om je mail te checken?

Ik was hier en ai 't nie geleuf dan maak ik ow so wat anders wies!

• compufreak88
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-05-2025
jah om tiscali pop te kunnen gebruiken moet je ingelogd zijn via tiscali. dit kan dus neit als je op adsl zit van hccnet. dat hebben ze geblokkeerd. :'(

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik heb het dus effe bij een vriend van mij geprobeerd en die heeft dus ADSL 1024 mbps van Planet en daar heb ik in OE een tiscali account aangemaakt en deze deed het gewoon!! Hoe verklaar je dat dan?? Enne nee ik hoef thuis niet ingebeld te zijn omdat dit allemaal via een router gaat ben ik auto ingebeld en het heeft ook niks te maken met een firewall dus iemand nog een ideetje?

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 02:00
Ipv je loninnaam moet je vaak je email adres <loginnaam>@<provider> invullen

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je tip maar is allemaal al geprobeerd (zie eerder posts) met de inlognaam en de wachtwoord is niks verkeerds mee!!!
Pagina: 1