[Java][JCreator] javac met file list

Pagina: 1
Acties:

• GrimaceODespair
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:35

GrimaceODespair

eens een tettenman, altijd ...

Topicstarter
Ik gebruik JCreator om mijn Java files te editen, je compilen, te jarren en te runnen. Vooral de tweakbaarheid (is dat een woord?) en de snelheid van het programma staan me erg aan :Y) (+ het feit dat de LE-versie gratis is natuurlijk :*) ).

Nu heb ik voor het werken met DoJa (DoCoMo Java, de Java van iMode zeg maar) een batchfile geschreven die onder andere javac aanroept. Het probleem dat hierbij optreedt, zal ik even beschrijven. JCreator roept mijn batch file als volgt aan:
code:
1
javac "C:\mydir\myfile1.java" "C:\mydir\myfile2.java"

Hierdoor krijg ik dus in de batch de verschillende java files via verschillende parameters door. Ik zou echter graag 1 lange string hebben, zodat in mijn batch file %1 er zo uitziet: "C:\mydir\myfile1.java" "C:\mydir\myfile2.java" (de quotes zijn dus onderdeel van %1).

Ik weet echter niet goed hoe ik dit gemakkelijk kan oplossen (ik gebruik liefst geen externe stringverwerkingstools). Daarom dacht ik om het dus deze code te gebruiken:

code:
1
javac @files

en de inhoude van files is dan:
code:
1
2
C:\mydir\myfile1.java
C:\mydir\myfile2.java

Ik dacht mij te herinneren dat JCreator dit ooit automatisch heeft gedaan in 1 van mijn andere projecten, maar ik kan er nergens informatie over vinden.

De vraag
Weet iemand hoe ik het quote-probleem zonder externe tools (maar natuurlijk wel met de standaard command-line tools zoals FOR, IF, ...) kan oplossen OF weet iemand hoe ik JCreator met een filelist kan laten werken?

PS: overbodig te vermelden dat Google en GoT mij geen soelaas boden

Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be

• GrimaceODespair
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:35

GrimaceODespair

eens een tettenman, altijd ...

Topicstarter
Ach ja... laat ook maar. Volgens mij moet ik iets aan mijn vraagstellingen gaan doen, hier op GoT. Ik heb het al anders opgelost. Misschien voor de geïnteresseerden dan nog:
code:
1
dir /s /b C:\mydir\*.java > files
Dit maakt de bewuste bestandslijst aan, maar garandeert niet dat elk java-bestand dat erin staat, ook onderdeel is van het huidige JCreator-project. Desalniettemin, volstaat het voor wat ik ermee wil doen.

Bedankt voor jullie hulp ;)

Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be