Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bug in "LAST" links...

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11 15:37

Skef

Ik scheer.me

Topicstarter
Zodra ik een topic open (zoals: [rml][ 2d] post je 2d stuff maar weer - part 4[/rml] ), laat ie bij mij de laatste post niet zien...

Klik ik vervolgens op het laatste getal van die topic, dan zie ik de post weer wel.

En ja, mijn browser-cache settings staan goed...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-11 19:23
Ik heb dit probleem ook, bij kleinere topics kun je soms nog wel de laatste post zien, maar dan met meer berichten er boven dan je eigenlijk zou zien als je op het nummer van de laatste pagina drukt.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 19:18

chem

Reist de wereld rond

djluc schreef op 04 april 2003 @ 13:08:
Ik heb dit probleem ook, bij kleinere topics kun je soms nog wel de laatste post zien, maar dan met meer berichten er boven dan je eigenlijk zou zien als je op het nummer van de laatste pagina drukt.
dit is niet hetzelfde gedrag wat je beschrijft. Hierover zijn alle vele topics geweest, zoek daar eerst even naar.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.