Toon posts:

[win98]blijft hangen op windows scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb flink geseacht en gekeken bij ''hangen etc'' mar het nog niet goed gevonden.
Ik heb een p3 450@504 met 192sdram en os dus windows 98.
Nu is het probleem dat als ik me pc opstart soms hij blijft hangen bij het windows scherm, met zo'n balkje dat daar odner beweegt. Soms stopt het bal;kje met bewegen, en werkt zelfs de aan/uit knop niet meer. Ik heb me pc al helemaal geformat en daarna een instal gedaan maar dat heeft geen zin.
Heeft iemand een idee?

Verwijderd

niet overklokken
niet overklokken
niet overklokken
eventueel niet overklokken
misschien is niet overklokken een goed plan
maar je kan ook altijd niet overklokken

PS
als format niet helpt -> hardware probleem of hangende driver:
drivers updaten, niet overklokken.

Ps
heb je wel echt gesearched?!

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 11:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
voordat ik hem overgeklokt had was dit al, dus daar heeft nisk mee te maken. Ook heb ik hem bij de clean instal terug geklokt.

edit: ja, ik heb geseachrt maar het nog steeds niet opgelost. Zou het aan een nieuwe netwerkkaartje kunnen liggen?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 11:21 ]

Verwijderd

als ie al instabiel WAS, waaorm ga je dan overklokken |:(
heb je zelf al een poging gedaan om iets van driver versies op te noemen, hardware te vervangen, de pc beter te koelen, bepaalde sogftware al dan niet te gebruiken, en dat hier te melden? kortom,heb je dit gelezen:
Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
en dit?
Windows Operated Systems - FAQ - *nieuw*

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:09

Outerspace

Admin General Chat
Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 11:14:
ik heb flink geseacht en gekeken bij ''hangen etc'' mar het nog niet goed gevonden.
Ik heb een p3 450@504 met 192sdram en os dus windows 98.
Nu is het probleem dat als ik me pc opstart soms hij blijft hangen bij het windows scherm, met zo'n balkje dat daar odner beweegt. Soms stopt het bal;kje met bewegen, en werkt zelfs de aan/uit knop niet meer. Ik heb me pc al helemaal geformat en daarna een instal gedaan maar dat heeft geen zin.
Heeft iemand een idee?
Blijkbaar heb je niet goed gezocht

[rml][ Win98 gecrasht] Desktop niet zichtbaar[/rml]

Ik heb het probleem ook gehad. Bij mij werkte een format -> install wel.
Probeer eens van iemand anders een hd te lenen. Kan je je eigen hd in die windows etc.... leeghalen en opnieuw installeren met windows 98 etc..

Daarna zou je kunnen kijken als hij het doet!

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik heb het gelezen in dat topic, alleen mijn hd doet gewoon niks. Geen activiteit dan. Als ik hem reset dan gaat hij vaak wel door, maar altijd heeft hij op dat scherm even een tijdje dat de computer helemaal nisk uitvoert.
Ik heb de 2 nic's al allebei een vast IP gegeven maar het helpt niet.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:06

megaleo

Special member

Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 11:27:
Ik heb de 2 nic's al allebei een vast IP gegeven maar het helpt niet.
Hoe heb je je nic's een vast IP gegeven als je windows niet inkan? Dat was zeker voordat het probleem zich voordeed? 8)7

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Suiperd: lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens door. Het is niet de bedoeling dat je een topic opent voordat je zelf uitgebreid hebt geprobeerd je probleem op te lossen.

KnetterGek: wat minder vervelend mag ook wel :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.