Toon posts:

Filter Ongewenste Post

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een hotmail-account zoals velen van jullie denk ik.
Ik heb een keer een map gemaakt. Deze heet ongewenste post.
Het enige wat mij stoort is dat ik nu The Bat! gebruik en dat The Bat! mijn ongewenste post niet ophaalt. Hoe ken ik deze map verwijderen en zorgen dat alles gwn in Postvak IN komt.
Ik ken het niet vinden in de opties van hotmail. Misschien slecht gezocht, maar ik heb mijn best gedaan.
Ik heb nu een goede spamkiller dus die houdt de reclame wel tegen. Maar ik moet nu nog steeds naar hotmail als ik een mail van iemand krijg die niet in mijn adress-boek staat.
Ken iemand mij hierbij helpen?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Junkmail filter lager zetten?

Je kunt ook het volgende doen:

• Options
• Safe List
• Mailadressen toevoegen die je niet in de ongewenst mailbox wilt hebben

[ Voor 71% gewijzigd door Han op 03-04-2003 10:45 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• dog4life
  • Niet online
Ja, of uit... Nogal Basic en had je toch beter moeten zoeken....

Wel in de online hotmail kijken he, dus niet in de opties van The Bat!

Verwijderd

Topicstarter
Als je het filter Ongewenste post wilt inschakelen, meld je je aan bij je account. Klik op Opties en vervolgens op Filter Ongewenste post onder E-mailafhandeling. Je kunt zelf bepalen welk beveiligingsniveau je wilt instellen:
Maar hoe krijg ik hen weg. Op standaard zetten heb ik al geprobeerd, maar dan staat hij er nog die map :(

Sorry hoor maar ik ken het niet vinden bij hotmail. Ennu elke keer namen toevoegen in mijn adress-boek is niet egt een optie. Want dan blijf je bezig en moet je nogsteeds op hotmail komen of je nieuwe 'vriendjes' hebt :p

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 10:49 ]

• dog4life
  • Niet online
Als het goed is komt er niks meer in die Map zodra je dat filter uitzet...
En als je kan ook je mappen beheren, en dan *waarschijnlijk* ook die map weggooien, zodra je het filter UIT hebt gezet.

En OE kan wel alle mappen ophalen, vraag me af waarom The Bat! dat niet kan?

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:02

Jaymz

Keep on moving !

SG -> SA :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar op een ander e-mail acount van mij heb ik geen filter ongewenste post, dus daar geen problemen. Bij die ene heb ik dat duz wel en ik heb da vroeger schijnbaar aangemaakt, maar heeft iemand een idee hoe je dat weer kan weghalen?

Verwijderd

Topicstarter
*kick* en iemand al een idee?

Verwijderd

Zet je junk mail filter level op default, dan filtert hij alleen duidelijk herkenbare spam. In jouw geval staat hij waarschijnlijk op Exclusive, aangezien je zegt alleen berichten van mensen uit jouw adresboek te ontvangen.

Verwijderd

Topicstarter
Dit werkt, bedankt.
Sorry voor de late post maar het was zo'n mooi weer en dan ga ik naar buiten :P
Pagina: 1