Zwarte rand om CSS button?

Pagina: 1
Acties:

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:45
Hey,

als ik een submit button de volgende stijl opgeef:

background-color: #F0E6D2;border: solid #D3C7B1 1px

dan heeft hij af en toe nog steeds buiten deze rand om ook nog een pikzwarte rand van 1 pixel breed, hoe kan ik dit voorkomen?
Ik weet niet precies waar hij door ontstaat, de ene keer zie ik 'm wel en de andere keer niet :?

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 12:52
Die rand zie je als de knop actief is ( met tab kan je wissellen tussen actieven elementen)

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

• TangLeFuzZ
Hmm als ik met m'n cursor in een willekeurig tekst veld ga staan blijft hij ook gewoon zwart, ook als ik met tab wissel tussen verschillende knoppen.

Edit: ik heb 'm al weg... het is blijkbaar zo dat die rand er zit als je een submit button plaatst buiten een form tag?
Hij verdween iig toen ik 'm in een form tag plaatste :)

[ Voor 39% gewijzigd door TangLeFuzZ op 03-04-2003 10:45 ]

Verwijderd

dat heeft ie als ie focus heeft, valt weinig aan te doen volgens mij. Of een plaatje als input nemen, dan ben je daar vanaf (of onfocus="this.blur")

• TangLeFuzZ
Verwijderd schreef op 03 april 2003 @ 10:45:
dat heeft ie als ie focus heeft, valt weinig aan te doen volgens mij. Of een plaatje als input nemen, dan ben je daar vanaf (of onfocus="this.blur")
Ja idd, nu hij in een form tag zit heeft hij het alleen maar als hij focus heeft.
Plaatje zou een oplossing zijn, maar het is nu niet meer zo erg aangezien hij er nu normaal uit ziet zonder dat ie gefocussed is.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:23

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

mshtml bevat een HIDEFOCUS attribuut
http://msdn.microsoft.com.../properties/hidefocus.asp

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Pagina: 1