20*350ZO45°
Verwijderd
Een aldi Flatscreen is SUPERplat als je em in een pers legt!
nu ff serieneus.
flatscreen betekend niet flatron! Ook eizo noemt een boel bolle schermen flatscreen omdat ze stukke platter zijn dan die van wat jaartjes geleden.
nu ff serieneus.
flatscreen betekend niet flatron! Ook eizo noemt een boel bolle schermen flatscreen omdat ze stukke platter zijn dan die van wat jaartjes geleden.
Ja hallo hé, waar moet dat dan naartoe, als ik een biljart koopt dat Flat hoort te zijn, krijg ik toch ook géén ronde! Daar schieten we dus géén ene reet mee op met zulk soort verkooppraat!
Wat denk je van een Belinea 103020? Is die beter dan deze?
Wat denk je van een Belinea 103020? Is die beter dan deze?
20*350ZO45°
hoi, hier de aldi helpdesk:
kijk het zijn geen iiyama's maar ook zeker geen vissekommen ofzo
FX
kijk het zijn geen iiyama's maar ook zeker geen vissekommen ofzo
FX
Stay safe
Maar wat vinden jullie dan van een Belinea? Beter of slechter dan deze vissekom van de ALDI???
20*350ZO45°
Verwijderd
belinea heeft een boel aardige monitoren maar hangt af van het type, ken dat type wat jij zegt niet.
Kijk dan SVP effe op www.belinea.nl en kijk wat je van de specs vindt!
20*350ZO45°
de Aldi monitor is gewoon een omgekatte Philips.
Philips beeldschermen kwamen toch juit zo goed uit de test hoorde ik! Niet dat ik graag een Philips wil, maar als ze nu eenmaal goed zijn!
20*350ZO45°
Verwijderd
Philips heeft goede monitoren, daar zit je lang achter zonder enige ergenis van wat dan ook. Ik heb de specs ff bekeken van die belinea die je noemde en ik vindt dat je met een 17" philips monitor (107S bijvoorbeeld) een betere keuze maakt.
Pagina: 1