Outlook dubbele entries na synchronisatie met Palm, Ipaq of

Pagina: 1
Acties:

• TimTie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03 08:35
Weet iemand hoe je dubbele entries in Outlook er uit krijgt in de calender, tasks en contacts.

Dit probleem doet zich voor als de software voor de Palm, Ipaq of Psion op nieuw is geinstalleerd en de Palm, Ipaq of Psion nog vol staat met data. Bij de eerste keer synchroniseren komen in Outlook en in handhelds dubbele entries te staan.

Weet iemand hoe je dit weer op een makkelijke manier kunt verwijderen uit Outlook zodat je niet een voor een hoeft te verwijderen.

• wokkie15620
  • Laatst online: 27-11-2023
Niet, voor zover ik weet. Daarom heb je een optie om bij het synchroniseren de handheld of Outlook te overschrijven ipv. te synchroniseren.

• DEvRV
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:42
Kan je instellen bij synchronisatie instellingen. Kwestie van een vinkie. FF goed zoeken, ben nu op mn werk dus kan niet voor je kijken.

• DEvRV
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:42
is wokkie net ff sneller geweest :D

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Outlook duplicate remover van holy spirit southsea zou ook kunnen helpen, handig gratis progje dat duplicates (langzaam maar zeker) verwijdert. Ik moest het 2x draaien, toen had ie alle dubbele entries verwijderd. http://www.hlyspirit.org.uk/outlook.php

edit: het is prayerware :)

[ Voor 6% gewijzigd door nicxz op 03-04-2003 09:52 ]

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

• TimTie
DEvRV schreef op 03 April 2003 @ 09:47:
Kan je instellen bij synchronisatie instellingen. Kwestie van een vinkie. FF goed zoeken, ben nu op mn werk dus kan niet voor je kijken.
Van dat vinkje weet ik. Alleen bij de eerste keer synchroniseren kan dat niet bij de Palm of Psion. Dan krijg je dubbele entries.
In Outlook zelf staat niks om die dan weer er uit te filteren.

Soms is het zo dat in de handheld nieuwer info staat als in Outlook dus kan je de handheld niet leeg maken van te voren om te voorkomen dat die dubbele entries er in komen.

• TimTie
nicxz schreef op 03 April 2003 @ 09:51:
Outlook duplicate remover van holy spirit southsea zou ook kunnen helpen, handig gratis progje dat duplicates (langzaam maar zeker) verwijdert. Ik moest het 2x draaien, toen had ie alle dubbele entries verwijderd. http://www.hlyspirit.org.uk/outlook.php

edit: het is prayerware :)
Ga het eens testen, thnx. Ik laat wel weten of het goed werkt.

• TimTie
Het werk prima. Echt een aanrader.
Pagina: 1