Omdat ik er binnenkort een Duron met Morgan core op wil gaan zetten heb ik gisteren mijn MSI MS6330 rev. 1.0 (K7T pro2 in de volksmond) geflashed met het laatste bios (3.6). Dat ging op het eerste gezicht prima.
Toen ik daarna de computer opstartte POSTe 'ie prima, maar bleef hangen in het BIOS van mijn Diamond Fireport 40 SCSI controller. Dus opnieuw opstarten, zelfde verhaal... Dus ik met ctrl-c het setup tooltje van de controller in, blijkt dat helemaal uit vreemde tekens te bestaan, waar vroeger nog gewoon engels stond.
Mijn computer start nu alleen op als de Fireport er naast ligt.
Heeft iemand van jullie enig idee wat er aan de hand kan zijn?
- Is het flashen toch fout gegaan? (kan het dattie dan toch opstart?)
- Is het nieuwe BIOS incompatible met mijn SCSI controller?
- Kan de controller een "klap gehad hebben" van het flashen van het mobo, en stuk zijn?
Toen ik daarna de computer opstartte POSTe 'ie prima, maar bleef hangen in het BIOS van mijn Diamond Fireport 40 SCSI controller. Dus opnieuw opstarten, zelfde verhaal... Dus ik met ctrl-c het setup tooltje van de controller in, blijkt dat helemaal uit vreemde tekens te bestaan, waar vroeger nog gewoon engels stond.
Mijn computer start nu alleen op als de Fireport er naast ligt.
Heeft iemand van jullie enig idee wat er aan de hand kan zijn?
- Is het flashen toch fout gegaan? (kan het dattie dan toch opstart?)
- Is het nieuwe BIOS incompatible met mijn SCSI controller?
- Kan de controller een "klap gehad hebben" van het flashen van het mobo, en stuk zijn?