Het idee is gekomen vanuit het CME topic [rml][ CM] Het "Post hier je kleine mods" topic[/rml] en de regels die daar gelden vind ik wel overeen komen met wat ik en Fewture hier graag zien.
Hier een quote uit dat topic, aangepast op het doel van dit topic:
Wat is dit voor topic?
In dit topic mag je je DOC koelings mods showen met de bijbehorende resultaten die geen eigen topic waard zijn. Hierbij moet je denken aan een nieuw of extra waterblok, een 3 dubbele Prometeia koeling, een heatsink die je voorzien hebt van een 120mm Delta fan (
) of bijvoorbeeld een simpele airflow verbetering met de daarmee behaalde overklok inclusief temperaturen. Specificaties zijn vaak ook wel handig. Bruute overkloks en die-hard koelingen zoals van DuronDude in [rml][ OC] 101.2 % and rising :)[/rml] mag je een appart topic openen. Voor alle andere mod's en resultaten kan je dus in dit topic terecht. Overigens leent dit topic zich ook voor het posten van mods in progress, tussenstapjes naar je uiteindelijke extreme koeling dus.
Wat mag hier niet?
In dit topic behoor je je aan een aantal simpele regeltjes te houden:
• Je replies moeten uitgebreid, duidelijk en onderbouwd zijn. Replies die bestaan uit 1 regel tekst zijn dus uit den boze! Let daarop, replies die hier niet aan voldoen worden zonder pardon verwijderd.
• Als je je mod wilt laten zien post dan geen plaatjes met een breedte van groter dan 600 pixels. Als je plaatjes heb die groter zijn dan dit formaat dan kun je ze op deze manier thumbnailen (er vanuit gaande dat de verhouding van je plaatje 4:3 is):
Replies die plaatjes bevatten die groter zijn dan de maximale breedte van 600 pixels zullen ook zonder pardon worden verwijderd! Het is niet nodig een hoog detail in de thumbnails te hebben, dus zouden de modem gebruikers zeer blij zijn met een 'normale' resize naar deze afmetingen.
• De zogenaamde "Ooh-en-Aah"-replies zijn ook uit den boze en zullen ook verwijderd worden zonder notificatie.
Nog even de link naar de moderatie policy van DOC:
Moderatiepolicy DOC (update 27 maart 2003) *lezen*
Ik zal zo een eigen mod posten in een reply, om het goede voorbeeld te laten zien...
Rest mij jullie veel plezier te wensen in dit topic, en laten we het netjes houden en vooral niet off-topic dwalen... daarmee riskeren we alleen maar slotjes
Hier een quote uit dat topic, aangepast op het doel van dit topic:
Wat is dit voor topic?
In dit topic mag je je DOC koelings mods showen met de bijbehorende resultaten die geen eigen topic waard zijn. Hierbij moet je denken aan een nieuw of extra waterblok, een 3 dubbele Prometeia koeling, een heatsink die je voorzien hebt van een 120mm Delta fan (
Wat mag hier niet?
In dit topic behoor je je aan een aantal simpele regeltjes te houden:
• Je replies moeten uitgebreid, duidelijk en onderbouwd zijn. Replies die bestaan uit 1 regel tekst zijn dus uit den boze! Let daarop, replies die hier niet aan voldoen worden zonder pardon verwijderd.
• Als je je mod wilt laten zien post dan geen plaatjes met een breedte van groter dan 600 pixels. Als je plaatjes heb die groter zijn dan dit formaat dan kun je ze op deze manier thumbnailen (er vanuit gaande dat de verhouding van je plaatje 4:3 is):
code:
1
| [url=urlvanpic][img=600,450]urlvanthumbnail[/img][/url] |
Replies die plaatjes bevatten die groter zijn dan de maximale breedte van 600 pixels zullen ook zonder pardon worden verwijderd! Het is niet nodig een hoog detail in de thumbnails te hebben, dus zouden de modem gebruikers zeer blij zijn met een 'normale' resize naar deze afmetingen.
• De zogenaamde "Ooh-en-Aah"-replies zijn ook uit den boze en zullen ook verwijderd worden zonder notificatie.
Nog even de link naar de moderatie policy van DOC:
Moderatiepolicy DOC (update 27 maart 2003) *lezen*
Ik zal zo een eigen mod posten in een reply, om het goede voorbeeld te laten zien...
Rest mij jullie veel plezier te wensen in dit topic, en laten we het netjes houden en vooral niet off-topic dwalen... daarmee riskeren we alleen maar slotjes
[ Voor 1% gewijzigd door [NUT] op 03-04-2003 13:58 . Reden: typo's ]