Toon posts:

Adobe Photoshop font kopieren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer het font Serpentine (gewoon) van mn computer naar mn laptop te kopieren. Ik kan het font alleen nergens vinden. Ik heb echt al overal gekeken. Een aantal gegevens :

- Ik draai WindowXP
- Ik heb Adobe Photoshop 7
- Ik heb gezocht in de Windows\Fonts Map en kon daar niets vinde
- In configuratiescherm --> fonts staat het font niet
- Ik zie alleen het font in Adobe Photoshop
- In Program Files/Common Files/Adobe staat het font ook niet
- Het programma van Adobe om fonts te organiseren (typemanager) vind het font ook niet
- Ik heb het font al proberen te downloaden maar de gewone versie van het font is niet te vinden (alleen bold of light versie)
- Ik heb de search al gebruikt maar kon zowel met zoekterm Windows XP fonts als Adobe Fonts geen relevante posts vinden

En toch is het ergens |:( ?? Weet iemand ergens waar ik nog niet gekeken heb ?

Verwijderd

Topicstarter
oh ok ... sorry

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:09
[google=serpentine font download]

En uiteindelijk vind ik dit:
http://www.fontsearchengine.com/Serpentine-Medium.htm

Niet bold, niet light maar medium ;)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik denk dat de TS hier meer aan heeft:

[rml]Post hier je "ik zoek dit en dit font" vragen [ part 2][/rml]

Daar zal de TS een grotere kans maken om geholpen te worden m.b.t. fonts.
Dit heeft weinig met Windows Operated Systems te maken. Meer iets voor Software Algemeen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
FairFox schreef op 03 april 2003 @ 07:28:
[google=serpentine font download]

En uiteindelijk vind ik dit:
http://www.fontsearchengine.com/Serpentine-Medium.htm

Niet bold, niet light maar medium ;)
Ja dat is heel mooi maar als je op download klikt kom je op een pagina waar je hem moet kopen. Dit kwam ik vaak tegen toen ik probeerde het font te downloaden. Ze linken allemaal naar een pagina waar je het font uiteindelijk moet kopen.... en zo graag wil ik m nou ook niet hebben.

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-09 21:16

SveNRG

Onderweg

Wat heeft de topicstarter hier nou aan? Het is gewoon vaag dat het font niet in het systeem terug te vinden is. Ik had laatst ook zoiets, en kon ook het font niet vinden. Iemand een idee waar adobe zijn fonts nog meer vandaan kan halen behalve de fonts map van windows zelf? (m.u.v. Adobe type manager e.d.)

All that you know, is at an end

Verwijderd

Je hebt ook een licentie voor de laptop? Van Adobe Photoshop?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zie XceeD: vraag het inderdaad in [rml]Post hier je "ik zoek dit en dit font" vragen [ part 2][/rml]als je het font zelf wil hebben. Maar aangezien de vraag is waar Photoshop de fonts heeft staan: WOS --> SA

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• NijntjeRocks
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 16:51

NijntjeRocks

Jeugdsentiment

het fontbestand heeft niet altijd dezelfde naam als in het programma te zien is mijn ervaring, probeer in de adobe fontmap te zoeken op "serp" en anders op een andere manier proberen uit te zoeken hoe die kan heten.

Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord!

Pagina: 1