natuurlijk heb ik eerst de seach gebruikt en de faq's en google enz enz... maar nu ff de probleem waar ik in zit. Ik heb sinds gister een dualboot van win98(c:,1gig,primary,fat) met win xp prof.(d:,18.5gig,logisch,fat32). Bijna alles is geinstalleerd op xp en 98 ook, maar bij 98 kan ik de resolutie niet klein krijgen. Het lijkt net als of de resoluties die ik kies ingezoemd zijn, want de grotes blijven het zelfde, alleen de lengtes veranderen. Ik heb hem nu op 640x480 staan, maar zodra ik het hoger zet moet ik weer gaan schuiven met het beeld. Er is echter geen schuifbalk aanwezig, maar je gaat bv. naar boven en dan komt alles naar beneden(vanzelf). Ik heb dit zelf nooit mee gemaakt en heb een paar dikke uren achter gezeten maar het is me nog steeds niet gelukt...:S, iemand ervaring??? ik denk zelf dat het met de adapter te maken heeft bij beeldscherm-eigenschappen... maar wat..:?
ps.Voor mijn gf2 heb ik donator 43.00 gebruikt(ook in xp, waar hij perfect werkt), de probleem was ook aanwezig toen ik het niet had geinstalleerd.
ps.Voor mijn gf2 heb ik donator 43.00 gebruikt(ook in xp, waar hij perfect werkt), de probleem was ook aanwezig toen ik het niet had geinstalleerd.