Toon posts:

Edimax WiFi Accesspoint stuk ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgensmij heb ik iets verkeerd gedaan met het upgrade van de firmware van mijn edimax WiFI accesspoint :/

Type is Edimax EW-7205AP

ik heb de firmware van deze site : http://www.edimax.com en dan de EW-ICAM firmware v1.28

na deze upgrade kom ik er niet meer in via het USB config tooltje en de verbinding op zich is ook weggevallen.

geen active lampje meer voor LAN en Wireless act.

iemand een idee hoe dit op te lossen :?

edit/ ook het herkennen van de USB device doet ie niet meer (niet herkend en de drivers zijn niet te installeren)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 23:40 ]

Verwijderd

ik heb ongeveer hetzelfde probleem (ew-7205ap+ bios er in gezet ;-) ). na wat mailtjes ben ik en de technische dienst in de usa (ja was vrijdag na 17:00 dus denk ik ga met usa mailen ;-) ). tot de conclusie gekomen dat ze geen firmware beschikbaar hadden. de td van de edimax in de usa heeft als het goed is een mailtje richting edimax taiwan gestuurd met de vraag om een firmware.

Verwijderd

ik heb garantie gekregen van edimax :)

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
een keer edimax wireless gekocht met 2 andere collega's en bij alle 3 na een week problemen. Verschillende firmwares geprobeerd, niks hielp. UIteindelijk met z'n drieen terug naar de winkel (5 weken later) en geld terug gekregen :)

heb nu linksys befw11s4 al een half jaar , nog geen problemen gehad. 1 keer moeten reseten nadat ik een wireless camera + monitor had aangezet :+

...

Verwijderd

ik heb nu weer mijn ap terug :). garantie via mycom (bij vobis gekocht \o/ )