Toon posts:

Laptop met spdif out geschikt voor dd&dts

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op zoek naar een nieuwe laptop met ten eerste een goeie TV-out.
het belangrijkste is echter, dat hij divx/xvid met AC3 kan afspelen. via een softwareplayer Bijv. BSplayer en natuurlijk DVD via bijv. Power DVD. De digitaal audiostream moet dus via SPdif out op 5.1 niveau aan te bieden zijn naar mijn DD-reciever. Ik denk bijv aan een l3800 asus maar nergens staat iets over 5.1.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

En ook jij van harte welkom op GoT.

Ik neem aan dat je de FAQ's niet hebt gelezen want er ontbreekt nl. het e.e.a. in en aan je openingspost.

Dit moet toch eenvoudig met wat zoekwerk uit te vinden zijn. Tenslotte ben ik ook aan een laptop gekomen naar mijn keuze.

ARME AOW’er

Verwijderd

kijk eens bij http://www.toshiba.nl/
Die hebben het vast wel, als je er maar voor betaald :(

Verwijderd

Heb zelf een iets ouder model Packard Bell notebookje en ook daar zit al een S/PDIF uitgang op.....
Zal dus wel niet al te moeilijk zijn een dergelijke feature op een nieuwer notebook te vinden.

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Mijn Dell heeft ook gewoon SP/DIF. Dat kan ie uitsturen over zijn (s-vhs achtige) uitgang. Daar kun je zo'n verleng stekker op doen en daar kun je sp/dif naar toe sturen.

Ik vind het outputbeeld ook aardig, kijk er weleens eens ooit bij anderen een dvdtje mee maar verder tja. Heel hoogstaand is het volgens mij nooit maar ik vind dat ik niks te klagen heb.

ps. ik heb aan latitude c840. maar ik denk dat elke dell met tv-out wel sp/dif kan uitsturen.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:27

LopeZ

Too much is never enough

Volgens mij is dit gewoon een zoek vraag, als er bij de specs geen spdif staat dan zit het er niet in, simpel toch :?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.