Toon posts:

radio ontvangt helft volume over stereo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik goed ontvangst van mijn kabel, alleen heb ik nu last van een soort verlies over stereo-ontvangst dat soms (hooguit 30 sec.) duurt en dat de stereo-ontvangst daarna weer goed te horen is.
Je kan het opvatten als je bijv. 2 luidsprekers hebt waarvan eentje de helft van het volume laat horen.

Mijn vraag is of dit verholpen kan worden dmv. van een versterkertje erachter te plaatsen of iets dergelijks?

Alvast bedankt.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:40

The Eagle

I wear my sunglasses at night

ik neem aan dat we het hier over een digitale radio hebben, en geen analoge? Als je wel een analoge hebt zou ik je afstellingsknop eens ff onder de loep nemen, dikke kans dat ie om de 1 of andere reden een stukje terugloopt of iig niet goed blijft staan op zijn positie.
FF voor een digitale radio: kijk eens naar de aansluitingen van je COAX-pluggen. Zou me niks verbazen als daar een stukkie binnekabel (die geeft het signaal door) bij je plug af is gebroken.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Wat je zegt over COAX kan inderdaad kloppen, omdat ik dat stukje kabel namelijk heb overgenomen van iemand die het niet gebruikte.
Ik zal in dat geval overwegen om een nieuwe te kopen.

Bedankt